משה ליאון: "הניסיון של ניר ברקת להתחפש לאיש המחנה הלאומי נכשל"

לאחר שמפלגת "העבודה" הודיעה על תמיכה בניר ברקת לראשות העיר ירושלים, אמר המועמד משה ליאון כי "הבחירה עכשיו ברורה היא בין מועמד השמאל ברקת לביני - מועמד המחנה הלאומי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/09/13 10:46 כג בתשרי התשעד

משה ליאון: "הניסיון של ניר ברקת להתחפש לאיש המחנה הלאומי נכשל"

אתמול (ד‘) הסיר יו"ר סיעת מר"צ בירושלים וסגן ראש העיר, פפה אללו, את מועמדותו לראשות העיר. בהודעה לתקשורת מטעם מפלגות מרצ והעבודה, הרצות יחד למועצת העיר, נאמר כי הסרת המועמדות באה "לאחר הודעתם של החרדים וגורמי הימין הקיצוני על תמיכתם במשה ליאון".

ההחלטה התקבלה בישיבה משותפת של יו"ר מר"צ זהבה גלאון, אללו וחברי הרשימה. "השתלטות של החרדים יחד עם הימין הקיצוני על ירושלים פירושה אסון למדינת ישראל", כך נאמר.

בהמשך להודעתו של אללו, נשלח מכתב מעת ח"כ שלי יחימוביץ', מזכ"ל המפלגה חיליק בר ויו"ר ועדת הבחירות של העבודה, ראש עיריית יוקנעם, סימון אלפסי, לחברי מפלגת העבודה בירושלים בו הם מבקשים להצביע בפתק אחד עבור הרשימה המשותפת של מפלגת העבודה ומרצ ובפתק לראשות העיר - לראש העיר ניר ברקת.

בעקבות הודעתו של אללו אמר ליאון כי ”יצא המרצע מן השק. היום התברר שהניסיון של ניר ברקת להתחפש לליכודנים ולאיש המחנה הלאומי נכשל. התמיכה של שלי יחימוביץ ופפה אללו בברקת מעידה על כך כאלף עדים. הבחירה עכשיו ברורה היא בין מועמד השמאל ברקת לבין מועמד המחנה הלאומי משה ליאון".

לאחרונה, שרים וחברי כנסת רבים מהליכוד ביתנו הביעו את תמיכתם במשה ליאון ביניהם: שר הפנים גדעון סער, השר לנושאים אסטרטגיים לענייני מודיעין וליחסים בינלאומיים- יובל שטייניץ, שר התיירות- עוזי לנדאו, יו"ר מזכירות הליכוד ושר התחבורה ישראל כץ, יו"ר מרכז המפלגה דני דנון, יו"ר לשכת הליכוד זאב אלקין, שר האנרגיה וסגן רוה"מ סילבן שלום, סגן השר אופיר אקוניס, סגנית יו"ר הכנסת גילה גמליאל, יו"ר ועדת החוץ והביטחון, יו"ר מפלגת "ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, סגנית שר הפנים- פאינה קירשנבאום, השר לבטחון פנים- יצחק אהרונוביץ ועוד.