משה ויהודית יוסף השיאו את בתם - הצמרת הפוליטית לא הגיעה

מי שהיו אנשי הכוח המרכזיים בביתו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל, השיאו את בתם בבנייני האומה. הרב הראשי יצחק יוסף ערך את החופה. הרב שלמה עמאר הגיע לחגיגה והתקבל בשירה ובריקודים

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 14/11/13 08:16 יא בכסלו התשעד

משה ויהודית יוסף השיאו את בתם - הצמרת הפוליטית לא הגיעה
צילום מסך, ערוץ 2, צילום: צילום מסך, ערוץ 2

משה ויהודית יוסף השיאו אמש (ד‘) את בתם לבנו של הרב בנימין אטיאס, רבה של פתח תקווה. האירוע התקיים בבנייני האומה בירושלים.

במרכזו של הערב עמד הרב יצחק יוסף, הרב הראשי הספרדי לישראל, שערך חופה וקידושין לבני הזוג, כשהוא לבוש בגלימת הזהב החדשה של תפקידו, גלימה שמזכירה את לבושו של אביו, הרב עובדיה יוסף זצ“ל, שנפטר לפני למעלה מחודש. החתונה הייתה אמורה להתקיים ימים ספורים לאחר פטירתו של הרב יוסף זצ“ל אך נדחתה בשל האירועים והתקיימה אמש, יחד עם כל בכירי ש“ס שהשתתפו באירוע.

לצידם של בכירי המפלגה השתתף באירוע גם הרב שלמה עמאר, הרב הראשי הספרדי לשעבר, בעוד צעד שמסמל את ניסיונותיו של אריה דרעי, יו“ר המפלגה, לאחות את הקרעים מול הרב עמאר ב“יום שאחרי“. הרב עמאר, שבעבר החליף מהלומות עם משה יוסף, רקד איתו בחתונה והתקבל באולם האירועים בשירת ”ימים על ימי מלך תוסיף שנות דור ודור“.

מי שבלטה בהיעדרה מהאירוע הייתה הצמרת הפוליטית של מדינת ישראל, שבימים כתיקונם לא הייתה מפספסת הזדמנות להתחכך בצמרת ש“ס ובאנשי הכוח החזקים במפלגה - משה ויהודית. אולם אלה לא הגיעו אמש אל בנייני האומה, בהיעדרות שמסמלת אולי יותר מכל את העידן שאחרי פטירתו של הרב עובדיה, בה כוחה הפוליטי של ש“ס מצטמצם לכדי הנהגתה הפוליטית בלבד.