משה גפני: לא מעניינת את בנט טובת המדינה

חבר הכנסת משה גפני תקף את הבית היהודי ואמר שלמרות גישתו, אין לו בעיה לשבת איתם בקואליצה. "אני יכול לירוק על הפתק של הבית היהודי ולשבת איתם בקואליציה. כמו שבנט מתנהג לארצות הברית אני אתנהג כלפיו"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 25/11/14 12:58 ג בכסלו התשעה

משה גפני: לא מעניינת את בנט טובת המדינה
פלאש 90, צילום: פלאש 90

חבר הכנסת משה גפני הסביר בראיון בתכנית 'לא סותם ת'פה' עם אראל סג"ל ברדיו גלי ישראל מדוע ישראל הולכת לבחירות ותקף את בנט בחריפות. "אני מעריך שהולכים לבחירות”, אמר גפני. "מדובר באנשים לא אחראיים, אם אנחנו מדברים על נתניהו ומדברים על לפיד ועל בנט ועל לבני, אנחנו מדברים על אנשים לא אחראיים. אנשים לא אחראיים שלא עניין אותם טובת המדינה כשהם הקימו את הממשלה הזאת, כשהם הקימו את הקואליציה הזאת".

"כל הארבעה האלה, כולל ליברמן, כל החמישה האלה ידעו שזה לא יחזיק מעמד. אין מחבר, אין קשר, לא בנושא המדיני בטחוני ולא בנושא הכלכלי חברתי בין הקבוצות הללו בין האנשים הללו. כל מה שעניין אותם זה היצר לשלוט ולשלול ולעשות מה שהם רוצים".

בנוסף השווה גפני בין הכנסת הנוכחית לקודמת ואמר "הכנסת הקודמת כיהנה כמעט את כל הקדנציה שלה, עשתה דברים ללא הפסקה. לא קמו ראשי סיעות שמרכיבות את הקואליציה בבוקר אם ראש הממשלה עשה משהו בנושא המדיני הם יצרו כותרת וחתרו תחתיו. היינו לויאליים כולנו".

גפני הבהיר כי למרות עמדתו הוא מוכן לשבת בקואליציה עם הבית היהודי ולעג לבנט: "אני יכול לירוק על הפתק של הבית היהודי ולשבת איתם בקואליציה. אני איש פרקטי, כמו שהוא מתנהג לארצות הברית אני אתנהג כלפיו".