מרצ מסמנת מוצרים מההתנחלויות

פעילי תנועת השמאל החלו בקמפיין בו הם מדביקים מדבקות ירוקות שעליהן נכתב "מיוצר בהתנחלות", על מוצרים המיוצרים מחוץ לקו הירוק

חדשות כיפה אורי פולק 14/07/11 09:51 יב בתמוז התשעא

מרצ מסמנת מוצרים מההתנחלויות
פייסבוק מרצ, צילום: פייסבוק מרצ

פעילי תנועת השמאל "מרצ", מגיבים ל"חוק החרם": בקמפיין חדש שהחל בימים האחרונים ברשת החברתית "פייסבוק", פועלים פעילי התנועה לסימון מוצרים שונים המיוצרים בהתיישבות ביהודה ושומרון.

הפעילים מדביקים מדבקות ירוקות שעליהן נכתב "מיוצר בהתנחלות" בסופר-מרקטים שונים ברחבי הארץ. "מה עושים עם מוצרים מההתנחלויות? קונים? מה פתאום - מסמנים! מטה המבצעים של מרצ התפרס בסופרים בכל הארץ וסימן מוצרים המיוצרים בשטחים", נכתב בדף הפייסבוק של התנועה, תחת הכותרת "מסמנים מוצרים מההתנחלויות".

באתר המפלגה נכתב כי "המהלך נעשה במחאה על אישורו של חוק החרם, שנועד לסתום פיות למחנה פוליטי שדעותיו מנוגדות לעמדות הממשלה, ולבטל את מהותה של מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית. פעולות השטח בסופרים יימשכו ביתר שאת בימים הקרובים. בנוסף, יפיץ מטה המבצעים של מרצ את המדבקה באמצעות הפייסבוק ויעודד גולשים להדפיס ולהדביק אותה על מוצרים באופן עצמאי".

אחד הגולשים החברים באתר "מרצ" אמר כי "ההצבעה בכנסת ממש לא משאירה ברירה. אני מרגיש שזה סוג של גול עצמי". לטענתו, "גם מי שמאמין בשתי מדינות לשני עמים ולחלוקת הארץ שמבוססת על קווי 67' - אבל לא הרגיש מוכן להחרים מוצרי התנחלויות - חייב עכשיו להצטרף לחרם כמחאה על המקארתיזם הפושה במקומותינו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן