מרכז "תקומה" התכנס: "ממשיכים בפעילות למען עם ישראל וארץ ישראל"

חברי המרכז עודכנו על פעילותם של חברי הכנסת מטעם המפלגה. מנכ"ל "האיחוד הלאומי", נחי אייל: לא מתרגשים מההשמצות נגדנו בתקופה האחרונה

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 17/11/13 21:40 יד בכסלו התשעד

מרכז "תקומה" התכנס: "ממשיכים בפעילות למען עם ישראל וארץ ישראל"

מרכז מפלגת האיחוד הלאומי-תקומה התכנס הערב (א'), כמנהגו אחת לשלושה חודשים, בבית הארחה בית וגן בירושלים.

בישיבת המרכז שנערכה הערב קיבלו חברי המרכז סקירה על פעילותם של חברי הכנסת מטעם המפלגה - שר השיכון והבינוי אורי אריאל, סגן שר הדתות הרב אלי בן דהן, חה"כ זבולון כלפה וחברת הכנסת אורית סטרוק. לאחר סקירת הפעילות הפרלמנטרית קיבלו חברי המרכז סיכום על הבחירות המוניציפליות, בהן התמודדה המפלגה בעשרות מועצות ברחבי הארץ. לאחר מכן, העלו חברי המרכז הצעות לפעילות המפלגה, הצעות לשיפור ולשימור. יש לציין שכחלק ממהלך של פתיחת השורות במפלגה, הוחלט בישיבה האחרונה לצרף חברי מרכז נוספים למפלגה.

יו"ר המפלגה, השר אורי אריאל, אמר כי "בכל פעם מחדש אני חש גאווה בכינוס חברי המרכז. אתם אנשי אמת, אוהבי התורה, העם והארץ. אין כל חדש, אנו ממשיכים בתנופת העשייה של המפלגה, ממשיכים בפעילות היום-יומית לטובת עם ישראל".

מנכ"ל מפלגת האיחוד הלאומי-הבית היהודי, נחי אייל, ציין כי "למפלגה יש אמת ודרך מאד ברורה. חברי המפלגה וחברי הכנסת שלה אנחנו משתדלים כל יום לעשות כמיטב יכולתנו על מנת לעשות טוב. קיבלנו על עצמנו את האחריות הציבורית על עם ישראל ואנחנו חשים בכל יום את כובד המשקל שיש לנו על הכתפיים. למרות ההשמצות שסופגת המפלגה בתקופה האחרונה, החיבור בין עם ישראל ארץ ישראל ותורת ישראל הוא הכיוון הנכון ולאורו נמשיך לפעול."