מרכז האיחוד הלאומי דורש: להקנות לתיק החקלאות כלי עבודה ביצועיים

במכתב ששלחו חברי המרכז לאורי אריאל הוסיפו כי "אין טעם בכניסה לממשלת ימין המממשת מדיניות השמאל"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 29/04/15 21:23 י באייר התשעה

מרכז האיחוד הלאומי דורש: להקנות לתיק החקלאות כלי עבודה ביצועיים
פלאש 90, צילום: פלאש 90

חיזוק לאורי אריאל הערב מטעם חברי מרכז האיחוד הלאומי תקומה, רגע לפני סיום המשא ומתן הקואליציוני.

במכתב ששיגרו הערב חברי המרכז של האיחוד הלאומי ליו"ר המפלגה אורי אריאל, אשר על פי הפרסומים צפוי לקבל את תיק החקלאות, הם מחזקים אותו ואת בצלאל סמוטריץ על עמידתם מול הליכוד בנושאים מהותיים להם, וקוראים לו לא לקחת תיק החקלאות ללא משרד הנגב והגליל.

"חברי מרכז האיחוד הלאומי-תקומה מחזקים את יו"ר המפלגה השר אורי אריאל וח"כ בצלאל סמוטריץ ומפלגת הבית היהודי כולה והעומד בראשה השר נפתלי בנט בעמידה האיתנה אל מול הליכוד בנושאים המהותיים אשר בלעדיהם אין טעם בכניסה לממשלת ימין שמממשת את "מדיניות השמאל, עדיפה ישיבה באופוזיציה על פני חברות בממשלה שכזו", נכתב במכתב.

"אנו קוראים למנהיגי המפלגה להמשיך לעמוד בעוז על הנושאים החשובים", הוסיפו ופרטו את הנושאים: "חיזוק מפעל ההתיישבות - בנייה, שיווק ותכנון בירושלים וביהודה ושומרון, חוק ההסדרה ונרמול החיים ביהודה ושומרון. ובתחום המשפטי - חקיקה שתביא להגבלת שלטון הדיקטטורה המשפטית".

תחת כותרת 'כלי עבודה' אמרו חברי המרכז כי "יש להקנות תחת משרד החקלאות כלי עבודה וסמכויות התיישבותיות בהם האחריות למשרד לפיתוח הנגב והגליל, החטיבה להתיישבות והרשות להסדרת התיישבות הבדואים. כלי עבודה אלו הכרחיים להמשך ביסוס מפעל ההתיישבות ברחבי הארץ.

כזכור, בשבוע שעבר התפרסם ב'כיפה' כי חברי מרכז מטעם האיחוד הלאומי זועמים על כך שתיק החקלאות אשר צפוי להימסר לידי אורי אריאל אינו מגובה בתיק ביצועי שיאפשר שינויים.