מרים פרץ: ראש הממשלה הציע לי להתמודד על מקום ברשימת הליכוד

מרים פרץ, ששכלה את שני בניה בעת שירותם הצבאי חשפה כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הציע לה להתמודד על מקום ברשימת הליכוד לכנסת. פרץ אמרה לו שלא תתמודד. "שלמה עם זה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 08/12/14 08:34 טז בכסלו התשעה

מרים פרץ: ראש הממשלה הציע לי להתמודד על מקום ברשימת הליכוד
עמוס בן גרשום. לעמ, צילום: עמוס בן גרשום. לעמ

נתניהו ממשיך בניסיונות לגייס כוכבים. בראיון לגלי צה"ל הבוקר (ב') חשפה מרים פרץ, אמם של אלירז ואוריאל פרץ שנהרגו בפעילות מבצעים בלבנון ובעזה, כי ראש הממשלה ניסה לגייס אותה לליכוד, אך היא סירבה. "ראש הממשלה הציע לי להתמודד על מקום ברשימת הליכוד בכנסת, אתמול אמרתי לו שלא אתמודד. אני שלמה עם זה", אמרה פרץ.

לא מדובר בגיוס הראשון אותו מנסה ראש הממשלה לעשות לטובת חיזוק הליכוד. אתר וואלה פרסם ביום חמישי כי בכיר בליכוד טען שראש הממשלה בנימין נתניהו מעוניין לגייס את חברו, העיתונאי מנחם הורוביץ כך שייבחר כנציג אחד המחוזות.

הורוביץ עצמו מסר כי כרגע אינו מתכוון לעזוב את עולם התקשורת. “ביממה האחרונה קיבלתי שתי הצעות משתי מפלגות שונות ובינתיים אין לי שום כוונה לעזוב את עולם התקשורת", אמר. ניתן להעריך כי המפלגה השנייה ממנה קיבל הורוביץ פניה היא הבית היהודי. בחודשים האחרונים משדר הורוביץ תכנית קבועה ברדיו גלי ישראל, ונחשב באופן כללי כאחד מנציגיה הבולטים של הציונות הדתית בתקשורת, ועל כן אם אכן אחת המפלגות תצליח לשכנע אותו להתמודד, תקבל לא מעט קולות הן מהציבור הדתי והן מהציבור הכללי.

בליכוד מנסים לגייס טאלנטים נוספים למפלגה, ובין היתר נשמעו שמותיהם של ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ורמי לוי. שמועות בבית היהודי מדברות על מנכ"ל רשות השירות הלאומי שר שלום ג'רבי ואישים נוספים. לפני מספר ימים רצו שמועות עקשניות בנוגע למועמדותה של העיתונאית אמילי עמרוסי, אך היא הפריכה את הטענות בצורה פומבית, כשכתבה בפייסבוק שאין כל סיכוי כי תתמודד.