מרזל למטה המאבק בגזענות: בואו נחתום על אמנה נגד גזענות כלפי העם היהודי

בעקבות יוזמה לקרוא לפוליטיקאים לחתום על אמנה נגד גזענות קורא ברוך מרזל לחתום על אמנה נגד גזענות כלפי יהודים. "על תג מחיר הם זועקים, וכששורפים בית כנסת הם שותקים"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 02/03/15 11:40 יא באדר התשעה

מרזל למטה המאבק בגזענות: בואו נחתום על אמנה נגד גזענות כלפי העם היהודי
פלאש 90, צילום: פלאש 90

בעקבות יוזמת המטה למאבק בגזענות שיצא לקמפיין בגזענות וקרא לפוליטיקאים לחתום על אמנה נגד הגזענות מרים מועמד מספר 4 במפלגת יחד ברוך מרזל את הכפפה וקורא לככל נציגי המפלגות לחתום על אמנה נגד גזענות כלפי יהודים.

"אני קורא לכל המתהדרים נגד הגזענות ולכל הארגונים הנאורים שחברים במטה מאבק בגזענות לחתום על אמנה נגד גזענות כלפי יהודים", אומר מרזל. "על הגזענות והאפרטהייד בחברון המטה לא מדבר, ל97 אחוזים מהעיר לא נותנים ליהודים להיכנס והמטה שותק. על תג מחיר הם זועקים וכששורפים בית כנסת הם שותקים. רק בשבת האחרונה רוססה הכתובת מוות ליהודים על בית כנסת ברמלה ולא ראינו אף אחד מאותם אנשים קורא נגד גזענות",

באשר לדברי עו"ד נדל עותמאן מנהל המטה כי "במסגרת הקמפיין פעלו ויפעלו במטה בדרכים משפטיות להוגיע הגזענות כדוגמת הבקשה לפסילת ברוך מרזל מועמד מספר 4 לכנסת" אומר מרזל כי "עם המטה למאבק בגזענות נפגשתי כבר בעתירה הקנטרנית שהגיש נגדי על מנת לפסול את מועמדתי לכנסת, עתירה שנדחתה ברוב של שמונה שופטי בית המשפט העליון. כפי שאמרתי בדיון בבית המשפט העליון: אני לא גזען, אני פועל נגד כל הפועלים נגד מדינת ישראל וחיילי צה"ל, יהודים, ערבים כאחד."

עוד לסיום אומר מרזל כי יש המנסים בכל הכוח למנוע ממנו מלהיות חבר כנסת אך על אפם ועל חמתם של של שונאי ישראל אכנס לכנסת ואפעל נגד אוייבי ישראל".