מרזל הגיע לפאנל, עמוס ידלין קם והלך

סערה בפאנל פוליטי באוניברסיטת בר אילן. לאחר שנודע למועמד המחנה הציוני עמוס ידלין כי ברוך מרזל ישתתף בכנס, הוא קם ויצא מהמקום

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 10/03/15 12:49 יט באדר התשעה

מרזל הגיע לפאנל, עמוס ידלין קם והלך
פלאש 90, צילום: פלאש 90

שיח פתוח ורצון לשמוע את האחר? לא אצל עמוס ידלין שעזב בסערה פאנל פוליטי בו השתתף באוניברסיטת בר אילן לאחר שגילה שמועמד עוצמה יהודית ברוך מרזל משתתף אף הוא בכנס.

במהלך פאנל פוליטי-מדיני בבר אילן אליו הוזמנו השר אורי אריאל, האלוף במיל׳ עמוס ידלין (המועמד לתפקיד שר הביטחו במחנה הציוני) ח״כ זאב אלקין, ח״כ אלעזר שטרן ונציג יחד ברוך מרזל התפתחה מהומה לאחר שבכניסה לאירוע סירב ידלין להשתתף בפאנל עקב השתתפות ברוך מרזל. לאחר דין ודברים בהם הבין שמרזל לא ירד מהבמה נטש ידלין את המקום והחרים את הפאנל. לא ברור מדוע החליט ידלין לעזוב את הפאנל, אך כפי הנראה הוא הודיע מראש כי הוא לא ישתתף בפאנל בו משתתף מרזל, זאת בשל התבטאויותיו בעבר.

ברוך מרזל: "הצביעות של השמאל חוגגת. לידלין אין בעיה לשבת בפאנל עם שונאי ישראל כמו אחמד טיבי או זאחלקה אבל כאשר הוא רואה אדם נאמן לעם ישראל וארצו הוא מתקפל. נדמה לי שאני הפוליטיקאי היחיד שמקיים הבטחותיו עוד לפני הבחירות אמרתי שאני אבריח את השמאל הקיצוני וכך קורה".

"אני מבקש לגנות באופי הכי תקיף את התנהגותו של מר ידלין ומפלגתו", אמר השר אורי אריאל במהלך הכנס. "מדובר בחציית קווים אדומים ויצירת תקדים שלא יכול להיות מקובל לא בפאנלים לא בציבוריות ווודאי שלא בכנסת. אם למר ידלין לא טוב בכנסת שיפרוש כית מהרישמה הפוליטית וילך הביתה. שלא יכניס רוח רעה להתמודדות".

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/310201515635.mp4[/embed]