מרזל: בלי יחד בנט יהיה באופוזיציה

מועמד מפלגת יחד ברוך מרזל דיבר בכנס בחירות במעלה אדומים והצהיר שאם יחד לא תכנס לכנסת יהיו חסרים 4 מנדטים להרכבת מפלגת הימין

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 15/03/15 11:39 כד באדר התשעה

מרזל: בלי יחד בנט יהיה באופוזיציה
פלאש 90, צילום: פלאש 90

בכנס שהתקיים במעלה אדומים אמר ברוך מרזל מועמד מפלגת יחד, כי "ללא יחד, נתניהו לא יהיה ראש הממשלה ובנט יוכל לכהן לכל היותר כיושב ראש הועדה לביקורת המדינה מטעם האופוזיציה".

בדברים שנשא מרזל אמש בכנס בחירות במעלה אדומים אמר מרזל כי "ההתלבטות העיקרית של אנשי הימין היא בין מפלגת יחד למפלגת הבית היהודי. כולנו רוצים לראות את אורית סטרוק בכנסת וגם הבנתי שענת רוט מספר 14 בבית היהודי עברה מהפך אישי ומהשמאל הגיעה לימין אבל השאלה המרכזית היא עם כל הכבוד לא שאלה אישית. זה לא עוד חצי מנדט או פחות לבית היהודי אלא השאלה האם יחד תיפגע וארבעה מנדטים יהיו חסרים להרכבת ממשלת ימין ונמליך את בוזי כראש ממשלה".

מרזל הוסיף כי כניסתו לכנסת תגרור את כל הכנסת ימינה, "תגרור את בנט שקד וגם את הליכוד, למקומות טובים יותר ולבית היהודי יהיה חופש פעולה נרחב הרבה יותר, אני אהיה מבחינת התקשורת "הימין הקיצוני" ובנט ושקד יוכלו להשתחרר מהדימוי הזה", הוסיף מרזל.

מרזל שהותקף רבות לאורך קמפיין הבחירות על ידי מפלגות רבות, טען שיש לו לא מעט ביקורת על הבית היהודי אך ערב בחירות אין בכוונתו לירות בנגמש, "חייבים לגלות אחריות שלא כמו אחרים שייזמו קמפיין אישי ושיקרי נגד ישי".

מרזל חתם: "כל מי שארץ ישראל יקרה לו ושלטון הימין חשוב לו, היום לפי כל הסקרים, חייבים להכניס את יחד לתוך הכנסת, אמנם בכל הסקרים יחד מקבלת בין ארבעה לחמישה מנדטים, אך טעות כלשהיא בדגימה תוביל לקריסה ולהקמת ממשלת שמאל, נתניהו לא ירכיב הממשלה ובנט יכהן לכל היותר כיושב ראש הועדה לביקורת המדינה מטעם האופוזיציה".