מרגש: עשרות כתבו ליהודה גליק בפרופיל הפייסבוק שלו

שוב מוכיחה הרשת החברתית כי היא יודעת לחבק את חבריה בעת צרה. בשעות האחרונות מתפרסמות עשרות הודעות בפרופיל הפייסבוק של יהודה גליק בה איחולים להחלמתו

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 30/10/14 00:44 ו בחשון התשעה

מרגש: עשרות כתבו ליהודה גליק בפרופיל הפייסבוק שלו
Shutterstock, צילום: Shutterstock

מרגש. בשעות שעברו מאז ההתנקשות בחייו של פעיל הר הבית יהודה גליק, פרסמו עשרות הודעות תמיכה ואיחולים לרפואתו והחלמתו בפרופיל הפייסבוק שלו.

כפי שאירע באירועים קודמים, כגון במבצע צוק איתן, הוכיחה הרשת החברתית כי היא יודעת לחבק את חבריה בעת צרה. בפייסבוק עוסקים רבים בהתנקשות ורבים העלו הודעות תמיכה לפרופיל הפייסבוק האישי של יהודה גליק.

"יהודה אוהבים אותך ומתפללים לשלומך!", כתב גולש בשם ישראל. "עם ישראל חזק ולא מוותר!! אנחנו נמשיך לעלות להר הבית שלנו, של ה' המלך שלנו, ולא נכנע לעולם! חיזוקים למשפחה, בע"ה רפואה שלמה ומהירה!"

(צילום: צילום מסך)

"הרב גליק, אתה הולך להיות בסדר. אנחנו כולנו מתפללים כאן להחלמתך. גם כאן, בחב"ד באירווין (העיר אירווין במדינת קליפורניה, ארה"ב. ח"ג) האנרגיה החיובית חזקה. נשמח לעבוד איתך ולהחזיר את הריבונות חזרה ליהודים בהר הבית ובארץ ישראל כולה. בינתיים תבריא. האירוע אמור היה להפחיד אותנו אבל זה עשה אותי יותר מוכנה להילחם. עם ישראל חי", כתבה גולשת באנגלית.

"איננו מכירים אישית אך חברים נאמנים בפייס", כתבה גולשת בשם חדווה. "בתור אשה דתייה שלא מתלהבת מחזרה להקריב קרבנות, הצלחת לדעת לי בלב ויום יום להזכיר לי את בית המקדש בזכות מסירותך המופלאה. מאחלת לך החלמה מהירה וניסית וחיבוק למשפחתך היפה שבתמונות. רפואת ה' כהרף עין".

(צילום: צילום מסך)

"יהודה היקר! אתה תצא מזה ותוכיח לישמעלים ימח שמם שעם הנצח לא מפחד! אנחנו צריכים להתפקד כל יום בהר עד שיהודה יחזור! שומרים על הבית! רפואה שלמה ומהירה!!! ולמשפחה היקרה -חיזקו ואמצו לבבכם המון כוחות ואמונה", כתבה גולשת בשם מיה, וגולשת נוספת בשם לילך כתבה "איש עצום, שמעתי כעת את החדשות ואני שולחת לך איחולי בריאות ורפואה שלימה. ״אל נא רפא לה נא״. קצת הזוי אבל בדיוק היום התפרסמה כתבה בחדשות ערוץ 2 בנושאי אלימות והסתה במלאת 19 שנה לרצח רבין. מקווה כי רק נתחזק ונלמד מאירועים כאלו. הדבר רק מעצים את פועלך ודרכך בכל הקשור למעמד הר הבית. אל נא תישבר חלילה אנחנו מאחוריך".