מרגש: לוחמי מג"ב ליוו את האישה לחדר לידה

לוחמי יחידת קורל של מג"ב היו בדרכם לביצוע בוחן כושר גופני כשנתקלו באישה הכורעת ללדת ברכב שעמד בצד הכביש. הלוחמים לא היססו וליוו את הרכב תוך כדי פינוי הציר בעזרת סירנות וכריזה

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 10/12/14 16:51 יח בכסלו התשעה

מרגש: לוחמי מג"ב ליוו את האישה לחדר לידה
דוברות משטרת ישראל, צילום: דוברות משטרת ישראל

לוחמי יחידת קורל של מג״ב היו בדרכם הבוקר (ד') לביצוע בוחן כושר גופני בספורטק הרצליה, כשלפתע נתקלו ברכב פרטי שעמד בצד הדרך. להפתעתם, מצאו ברכב אישה הכורעת ללד.

״נסענו על כביש איילו לכיוון צפון ובאזור מחלף וולפסון זיהינו רכב פרטי שעומד בצד הדרך. עצרנו לשאול את בעל הרכב מה קרה וראינו שהוא היה נסער במיוחד. הוא אמר לנו שאשתו במושב האחורי כורעת ללדת, ושבגלל הפקק של הבוקר יקח להם מעל שעה להגיע עד לבית החולים״, מספר רס״ר גיא דן.

ללא היסוס החליט מפקד הצוות לפנות את הציר כשהיה פקוק במיוחד בעזרת סירנות וכריזה. ״ליוונו את הזוג עד לפתח הכניסה לבית החולים איכילוב ומשם המשכנו בנסיעה לכיוון ספור טק הרצליה לביצוע בוחן הכושר״, מספר רס״ר עדי לוי.

מאוחר יותר החליטו הלוחמים לעבור דרך בית החולים ולדרוש לשלומה של האשה. בבית החולים הבינו הלוחמים שזמן קצר מוקדם יותר ילדה האשה בשעה טובה בת. בני הזוג הודו ללוחמים מקרב לב על הליווי המיוחד.

״בשגרה אנחנו מבצעים פעילות מבצעית בכל הארץ. מתמודדים עם עבריינים ומפירי סדר ושומרים על החוק והסדר. בעיני מה שעשינו הבוקר לא פחות חשוב. חונכנו להציל חיי אדם ולסייע לאזרחים וכך פעלנו״. מסכם גיא.