מקורביו של הרב אלון: הציבור צריך לעשות חשבון נפש

הרב דוד לחיאני, מקורבו של הרב מוטי אלון, אומר כי גזר הדין של הרב אלון "מוכיח שגם בית המשפט יודע שאין פה שום דבר ממשי". לדבריו, "אנחנו כחברה צריכים לעשות בדיקה יסודית"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 18/12/13 12:18 טו בטבת התשעד

מקורביו של הרב אלון: הציבור צריך לעשות חשבון נפש
אהרן והב - סוכנות הידיעות חדשות 24, צילום: אהרן והב - סוכנות הידיעות חדשות 24

הרב דוד לחיאני, מקורבו של הרב מוטי אלון, אומר היום (ד‘) כי גזר דינו של הרב אלון מוכיח את צדקת דרכו, למרות שבסביבתו ציפו לזיכוי מוחלט שלו בפרשה.

”ההר הוליד גבעונת של שלג שהולך ונמס עם השמש“, אמר הרב לחיאני בראיון לגלי צה“ל, ”אני ציפיתי לזיכוי מוחלט, כי זה אמיתי. הרב מוטי אלון הוא אדם שיודע להרעיף חום ואהבה אמיתית, הוא תמיד מחבק ומנשק, כולם מכירים אותו כך. הוא עזר כך להרבה אנשים במשך שנים. הרבה אנשים אולי לא מכירים את ההוויה הזו. לכן אני לא מלין על האנשים, אבל צריכים לדעת שיש אנשים שיודעים להעניק גם חום ואהבה אמיתית“.

”שישה חודשי עבודות שירות מוכיחים שגם בית המשפט יודע שאין פה משהו ממשי“, אמר הרב לחיאני, ”כדאי שגם אנו כחברה נבין שהיד שלנו לא צריכה להיות קלה על ההדק. לא לקבל כל שמועה“.

”הרצון שלנו לעזור לנפגעי פגיעות מיניות הוא רצון טוב וחשוב לעזור לכולם אבל צריך להיזהר ולא לשפוך את דמם של אנשים אחרים, נקיים וזכים. אי אפשר להגן על נפגעים ותוך כדי לפגוע באנשים חפים מפשע, אנשים שכל כולם עזרה ומסירות. כחברה אנחנו צריכים לעשות בדיקה יסודית. לא הייתה כאן שום דבר מלבד עדות אחת של המתלונן. על פי שני עדים יקום דבר, ושני עדים לא היו כאן. זו ההלכה“, הוא הוסיף.