מפקדים דתיים יתמנו למפקדי חטיבות צנחנים וגבעתי

אל"מ אליעזר טולדנו, לשעבר מפקד מגלן, יתמנה למפקד חטיבת הצנחנים. אל"מ עופר וינטר, מפקד החטיבה הצפונית ברצועת עזה, ימונה לתפקיד מפקד חטיבת גבעתי

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 13/11/12 12:07 כח בחשון התשעג

מפקדים דתיים יתמנו למפקדי חטיבות צנחנים וגבעתי
דובר צהל, צילום: דובר צהל

שני מפקדים דתיים בכירים התמנו אמש לתפקיד מפקדי חטיבות הצנחנים וגבעתי: הרמטכ"ל, רא"ל בני גנץ, אישר אתמול את מינויו של אל"מ אליעזר טולדנו, לשעבר מפקד יחידת מגלן במלחמת לבנון השנייה, לתפקיד מפקד חטיבת הצנחנים. אל"מ עופר וינטר, מפקד החטיבה הצפונית ברצועת עזה, ימונה לתפקיד מפקד חטיבת גבעתי.

פרויקט מיוחד בכיפה: הקצינים הדתיים המבטיחים של צה"ל

אל"מ וינטר יהיה לדתי הראשון המתמנה לפיקוד חטיבת גבעתי מאז 1988, מאז כיהן בתפקיד אל"מ במיל' אפי איתם, ח"כ לשעבר. אל"מ וינטר הוא תלמידו של הרב אלי סדן ובוגר המכינה בעלי שזכה בציון לשבח על פעילות גדס"ר גבעתי ברצועת עזה ב-2004, שנה בה שימש כמפקד היחידה.

סרוג נוסף המתמנה לתפקיד בכיר ומשפיע הוא אל"מ מרדכי כהנא שיתמנה למפקד בית הספר למ"כים ולמקצועות החי"ר (ביסל"ח). דודו של אל"מ כהנא הוא לא אחר מאשר הרב מאיר כהנא ז"ל.

בימים אלה מקיים שר הביטחון אהוד ברק סבב ראיונות לקראת מינוי תפקיד סגן הרמטכ"ל תפקיד בו שימש עד היום הקצין הדתי אלוף יאיר נווה. המינויים האחרונים של הרמטכ"ל נצרכים לקבל את אישורו של שר הביטחון אהוד ברק.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן