מפלגת יחד: מגנים כל פגיעה וכל ניסיון פגיעה בתלמידי חכמים

מפלגת יחד בתגובה לפרסום כי גורמים במפלגה הפיצו את דברי הרב דרוקמן נגד הבית היהודי: "שטבון וישי מנווטים תנועה שבבסיסה דעת תורה וכבוד תלמידי חכמים. כך היה מלכתחילה, כך יהיה תמיד"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 10/02/15 15:04 כא בשבט התשעה

מפלגת יחד: מגנים כל פגיעה וכל ניסיון פגיעה בתלמידי חכמים
פלאש 90, צילום: פלאש 90

מפלגת יחד הגיבה לפרסום ב'כיפה' כי בנו של מנהל הקמפיין של המפלגה עומד מאחורי הטלפון במסגרתו יצא הרב דרוקמן נגד הבית היהודי ומבהירים כי הם מגנים כל פגיעה וכל ניסיון פגיעה בתלמידי חכמים.

"לא זו דרכנו. גדולי ישראל וכבודם הם נר לרגלנו, אנו מגנים כל פגיעה וכל ניסיון פגיעה בהם", נכתב בשם מפלגת יחד. "אלי ישי ויוני שטבון מנווטים תנועה שבבסיסה דעת תורה וכבוד תלמידי חכמים. כך היה מלכתחילה, כך יהיה תמיד”.

"אמנם כן, יש לנו דיון ציבורי סביב מערכת. אך כבודם של תלמידי חכמים הוא מעל הכל, פגיעה בהם הוא מעשה שלא ייעשה ונילחם בו בכל דרך. גם אם פעיל זוטר כזה או אחר עשה זאת, זהו מעשה שלא ייעשה ואנו מגנים זאת בכל תוקף. זה לא על דעתנו וזה לא מדרכנו. נדגיש בכל אתר ואתר כי כבוד התורה וכבוד מחזיקיה עולה על כולנה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן