מפולת? טענות בבית היהודי כי סקרים פנימיים מנבאים להם 9 מנדטים בלבד

מקורות בבית היהודי מדווחים על סקרים פנימיים המנבאים סכום חד ספרתי לבית היהודי בבחירות הקרובות. "יש הרגשה של סחף. אנשים לא מבינים שהם מכניסים את דיכטר ומוציאים את סטרוק"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 15/03/15 17:12 כד באדר התשעה

מקורות בבית היהודי מדווחים הערב (א') כי הטענות בדבר התייצבות בסקרים הינה מוקדמת, וכי בסקרים פנימיים של המפלגה עולה כי הבית היהודי יורדת למספר חד ספרתי של מנדטים, עד רמה של 8-9 מנדטים.

בסקרים האחרונים שנעשו בסוף השבוע האחרון לקראת בחירות, עלה כי הבית היהודי מקבל בין 11 ל-12 מנדטים, אך נדמה כי השמחה מוקדמת מדי, ובמפלגה טוענים כי הליכוד לקח בימים האחרונים 4 מנדטים למפלגה בעזרת קמפיין הגוועלד.

בליכוד אכן עושים מאמצים כבירים בשבוע האחרון, כולל בליץ של ראיונות עם ראש הממשלה בשלל הערוצים השונים, זאת במטרה להבהיר כי מבחינתם זה או נתניהו או הרצוג ולבני. בבית היהודי טוענים כי מאמצים אלו נושאים פרי, וכי הליכוד מצליח לגזול מהם מספר מנדטים לא מבוטל.

"אנשים לא מבינים שהם מכניסים פנימה את אבי דיכטר ומוציאים את אורית סטרוק ואת הרב אבי רונצקי", אומרים מקורות בבית היהודי בתסכול הערב ל'כיפה'. “יש הרגשה של סחף. אם לא נצליח להחזיר את המנדטים יש חשש אמיתי מקריסה".