מערבים את התלמידות בסכסוך? מתנגדי החוקה נפגשו במוסד חינוכי בירושלים

פעילים המתנגדים לחוקה החדשה נפגשו באולפנת צביה בירושלים, זאת על אף הבעייתיות שבמפגש פוליטי במקום הומה תלמידות. יו"ר סניף ירושלים: "הבית היהודי לא דאגה למבנה מסודר"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 03/09/14 10:09 ח באלול התשעד

מערבים את התלמידות בסכסוך? מתנגדי החוקה נפגשו במוסד חינוכי בירושלים
Shutterstock, צילום: Shutterstock

מערבים את התלמידות בפוליטיקה הפנימית של הבית היהודי בעל כורחם. פעילי סניף ירושלים של הבית היהודי, המתנגדים לחוקה החדשה שמוביל בנט נפגשו הבוקר (ד') עם הרב איתן אייזמן במשרדו שבאולפנת צביה בירושלים על מנת לדון בהחלטות בית הדין של המפלגה אמש.

"בהמשך לדיון בבית הדין של התנועה אנו מבקשים לכנס חברים לעדכון התייעצות והערכות לקראת הוועידה הקרובה", נכתב בהודעה שהופצה בין הפעילים. “הישיבה תיערך במשרדו של הרב איתן אייזמן באולפנת צביה. השתתפותך חשובה".

מדובר באחת מתוך סדרת ישיבות ודיונים בין הפעילים, המתנגדים באופן אקטיבי לחוקת הבית היהודי, זאת מכיוון שלדבריהם מדובר בחוקה דיקטטורית, יחד עם זאת, גורמים בציונות הדתית זועמים על כך שהמפגש נערך במוסד חינוכי, הפעיל בשעות הבוקר, דבר המערב באופן כמעט בלתי נמנע את התלמידות הרבות. “שיפגשו כמה שהם רוצים אבל זו חוצפה לקיים ישיבות באולפנה, בנוכחות תלמידות. למה להכניס אותן לסיפור, ואפילו בטעות?”. הגורמים אומרים עוד כי מדובר בצביעות מסוימת מכיוון שהמפגש נערך בדיוק בשעות בהן צפויה להתקיים וועידת הבית היהודי בעוד שבוע, והפעילים נגד החוקה טענו כי השעה אינה סבירה לקיום הוועידה.

יו"ר סניף ירושלים איציק משה מסר בתגובה: "מאחר ומפלגת הבית היהודי לא מצאה לנכון לדאוג למבנה מסודר לסניף הכי גדול שלה, סניף ירושלים, אנו נאלצים לנדוד ממקום למקום, או לממן מכיסנו השכרה של מקומות לצרכי מפגשים. במקרה הזה, הרוצה את הרב בא אליו”.