מסיקה מצטרף לשביתת הרעב: "פינוי גבעת האולפנה – עוול משווע"

ראש המועצה האזורית שומרון יעתיק את לשכתו למאהל המחאה בירושלים, בדרישה לקדם את "חוק ההסדרה" להצלת שכונת גבעת האולפנה. לדבריו, "לא יתכן שהשמאל הקיצוני יוליך מדינה שלמה באף"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 05/06/12 10:19 טו בסיון התשעב

מסיקה מצטרף לשביתת הרעב: "פינוי גבעת האולפנה – עוול משווע"
המועצה האזורית שומרון, צילום: המועצה האזורית שומרון

ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, החליט להצטרף היום (ג') לשביתת הרעב והמחאה למען הצלת שכונת גבעת האולפנה. בשעות הצהריים צפוי מסיקה להעביר את לשכתו למאהל המחאה שהוקם אל מול קריית הממשלה בירושלים, בדרישה לקדם את חקיקת "חוק ההסדרה", אשר יובא מחר לאישור הכנסת.

יחד עם מסיקה יצטרף לשביתת הרעב יועצו יוסי דגן, האחראי במועצה אזורית שומרון על התחום המדיני ועל נושא ההסברה. מסיקה, שקיים בשבועות האחרונים משא ומתן עם גורמים בהתיישבות ובממשלה למען העברת "חוק ההסדרה", הסביר היום כי "מדובר בעוול משווע וחסר תקדים. לא יתכן שכמה פקידים ואנשי שמאל קיצוני יוליכו מדינה שלמה באף".

"אני רואה בראש הממשלה בנימין נתניהו כאחראי על המצב הנורא הזה. האשם איננו בג"צ אלא תשובות המדינה השקריות שניתנו, כאילו המדובר באדמות גזולות שחובה לעקור את תושביהן", הוסיף מסיקה, "זהו חטא על פשע אל מול אזלת היד המכוונת מצד הממשלה באי טיפול בהשתלטות הערבית העויינת על הנגב ועל אזורים רבים ביהודה ושמרון".

מסיקה ציין כי המתיישבים לא מתכוונים "לוותר לשרים" והם דורשים מהם "להיות נאמנים לבוחריהם ולאמירת העם - בניה ולא הריסה".