מסיקה: מגנה הפגיעה בזמביש, מצדיק הביקורת הלגיטימית על מועצת יש"ע

יו"ר המועצה האזורית שומרון גינה את פגיעת פעילי הימין ברכבו של זמביש, אך ציין כי "אין למנף אותה לכפייה בכוח של דרך אידיאולוגית שנויה במחלוקת, על כלל הציבור ביהודה ושומרון"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 24/06/12 20:25 ד בתמוז התשעב

מסיקה: מגנה הפגיעה בזמביש, מצדיק הביקורת הלגיטימית על מועצת יש"ע
המועצה האזורית שומרון, צילום: המועצה האזורית שומרון

יו"ר המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, תקף היום (א') את פגיעת פעילי הימין הקיצוני ברכבו הפרטי של זאב (זמביש) חבר, אך ציין כי אין להפוך את האירוע כדי לבצע דה-לגיטימציה במי שמבקש למתוח ביקורת על התנהלות מועצת יש"ע.

במהלך כינוס החירום שאורגן היום על ידי תנועת ההתיישבות "אמנה", אמר מסיקה כי "כל פגיעה באיש ציבור המקדיש את עצמו למען עם ישראל וההתיישבות - ובפרט פגיעה באישיות כזמביש - הינה מעשה חמור ומחפיר. מה שעושה זמביש ביום, מי שפגע בו לא עושה כל החיים". מסיקה הוסיף כי "כל בר דעת מוקיע מעשים אלו בתוקף ללא היסוסים וללא גמגומים".

עם זאת, מסיקה ציין כי "אין למנף את הפגיעה החמורה הזו לכפייה בכוח של דרך אידיאולוגית שנויה במחלוקת אחת - על כלל הציבור ביהודה ושומרון". לדבריו, "הוקעת תופעת האלימות מקיר לקיר, אסור לה להשתיק את חילוקי הדעות הלגיטימיים בהתיישבות, או את הצורך בבדק בית עמוק בהתנהלות הגופים האמורים לייצג את ארבע מאות אלף המתיישבים ביהודה ושומרון".

"אנו נעמוד על חובתנו לקיים אותו, כדי להגיע לדרך הפעולה הנכונה והמוסכמת למען ההתיישבות. בדרך זו נגיע גם לאמיתיות וגם לאחדות", הוסיף מסיקה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן