מסיקה: ח"כ שטרן מבייש את הציונות הדתית

ראש מועצת השומרון, גרשון מסיקה, התבטא בחריפות כנגד ח"כ אלעזר שטרן: "פגיעה ברב ליאור כמוה כפגיעה במאות אלפי תלמידיו אנשי הציונות הדתית בהתיישבות ביו"ש ומחוצה לה"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 28/10/13 09:06 כד בחשון התשעד

מסיקה: ח"כ שטרן מבייש את הציונות הדתית
המועצה האזורית שומרון, צילום: המועצה האזורית שומרון

ראש מועצת השומרון, גרשון מסיקה, תקף אמש (א‘) בחריפות את ח“כ אלעזר שטרן, על רקע התקפתו של הרב דב ליאור - בשל התבטאות של הרב ליאור על יהדותם של בני העדה האתיופית בישראל.

ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה הזדעזע מהתבטאותו של ח"כ שטרן, במיוחד לאור אהבת ישראל הגדולה שיש ברב דב ליאור, בוודאי לעולי אתיופיה. ”פעם אחר פעם מוצא ח"כ אלעזר שטרן דרכים מקוריות ליצור כותרות תוך שהוא משתלח בציונות הדתית ללא טעם“, אמר מסיקה, ”אוי לנו שאלו הם בנינו“.

מסיקה ציין כי ”לאחר שח"כ אלעזר שטרן אמר מעל בימת הכנסת ביום השנה לחורבן גוש קטיף כי ההתיישבות בגוש קטיף הייתה כישלון, לאחר שהוא רדף ללא טעם חיילים דתיים בצבא, כעת הוא גם משמיץ ללא בדיקה מוקדמת את אחד הרבנים החשובים בציונות הדתית“.

”צר לי לומר זאת אך ח"כ אלעזר שטרן מבייש את הציונות הדתית ויורק פעם אחר פעם לבאר ממנה הוא שותה“, הוסיף מסיקה, שביקש משטרן להתנצל בפני הרב ליאור שכן ”פגיעה בו כמוה כפגיעה במאות אלפי תלמידיו אנשי הציונות הדתית בהתיישבות ביו"ש ומחוצה לה“.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן