מנכ"ל משרד הביטחון זימן את הרב לוינשטיין לשיחת הבהרה

הבוקר נודע כי הרב לוינשטין, זומן לשיחת הבהרה אצל מנכ"ל משרד הביטחון, אודי אדם, בה יידרש להתנצל ולחזור בו מדבריו. ח"כ סמוטריץ:"ההתערבות של צה"ל היא חצופה"

חדשות כיפה משה ויסטוך 21/07/16 11:57 טו בתמוז התשעו

מנכ"ל משרד הביטחון זימן את הרב לוינשטיין לשיחת הבהרה
Roniteckshtain-cc-sa-by, צילום: Roniteckshtain-cc-sa-by

היום (חמישי) בצהריים צפוייה להתקיים שיחת בירור לרב יגאל לוינשטיין מראשי המכינה בעלי, אותה אמור לנהל מנכ"ל משרד הביטחון, האלוף במיל' אודי אדם, בשיחה, אם תתקיים, צפוי אדם לדרוש מהרב לוינשטיין להתנצל ולחזור בו מדבריו כנגד הקהילה הומו-לסבית, דברים שהשמיע בכנס רבנים בשבוע שעבר ועוררו סערה ציבורית גדולה.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' מהבית היהודי צייץ בחשבון הטוויטר שלו נגד ההחלטה לזמן את הרב לשיחת בירור ואמר: "לרב לוינשטיין אסור בשום אופן ללכת ל'בירור' אצל מנכ"ל משהב"ט! ההתערבות של צה"ל בשוק הדעות האזרחי היא חצופה ובעיקר מסוכנת לדמוקרטיה", בהמשך הוסיף סמוטריץ' כי "גם מוסדות אקדמיים מתוקצבים ע"י המדינה ואיש לא מעלה בדעתו לזמן פרופסורים לבירור על עמדותיהם. לאזרחים יש חופש ביטוי"


כזכור, בעקבות ההתבטאויות ביניהם כינוי הלהט"בים כ'סוטים' עלו קולות שונים במערכת הפוליטית אשר קראו לשר הביטחון לקצץ ואף לבטל את תיקצוב המכינה בעלי אשר בראשה עומד הרב יגאל בשותפות עם הרב אלי סדן.

(צילום מהטוויטר)



👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן