מנכ"ל מנהלת השירות האזרחי-לאומי: פגיעה במתנדבים זו חציית קו אדום

שר-שלום ג‘רבי ביקר את ת‘, מתנדבת בשירות הלאומי מהמגזר הערבי, שנדקרה השבוע ואושפזה בבית החולים. "אסור לעבור על מעשה שכזה לסדר היום", אמר

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 11/11/13 13:44 ח בכסלו התשעד

מנכ"ל מנהלת השירות האזרחי-לאומי: פגיעה במתנדבים זו חציית קו אדום
יחצ, צילום: יחצ

ת' מתנדבת שירות אזרחי-לאומי, בת המגזר הערבי, המשרתת בתחנת המשטרה באזור הצפון, נדקרה בכל חלקי גופה בשל סירובה להיענות לחיזוריו של בחור המבצע עבודת שירות בתחנה.

זה זמן רב שאותו צעיר ניסה לחזר וליצור קשר עם ת'. לאחר שלא נענתה להפצרותיו, ואף ביקשה שיחדל ממעשיו, הבחור ארב לה במגרש החנייה של תחנת המשטרה, ודקר אותה 8 פעמים בכל חלקי גופה.

המתנדבת אושפזה במצב בינוני, והועברה לטיפול במחלקה הכירורגית בבהי"ח בנהריה. הדוקר ניסה לברוח מהמקום, אך לאחר מרדף קצר נלכד על-ידי שוטרי התחנה והועבר לחקירה.

מנכ"ל מנהלת השירות האזרחי-לאומי, שר- שלום ג'רבי, הגיע אמש לבקר את המתנדבת בביה"ח בנהריה, מלווה בצוות עמותת "שלומית", בו היא מתנדבת. ג'רבי שוחח עם בני משפחתה, ואיחל לה רפואה שלמה. כמו כן הבטיח ג'רבי למשפחתה של המתנדבת כי, מנהלת השירות האזרחי-לאומי תעמוד לרשות המשפחה בכל דבר ועניין.

”אני רואה מעשה זה בחומרה רבה“, הוסיף ג‘רבי, ”בימים של פגיעה בסמלי השלטון שפרקליטים מותקפים ושוטרים מאוימים, דקירת מתנדבת השירות האזרחי-לאומי היינה חציית קו אדום, ואסור לעבור על כך לסדר היום. שוחחתי מוקדם יותר עם השר לביטחון פנים, ובקשתי ממנו שימצו את הדין עם התוקף".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן