מנכ"ל חברה מאלון שבות חשוד שקיזז חשבוניות פיקטיביות במיליוני שקלים

יחידת חקירות מע"מ ומכס עצרה בשבוע שעבר מנכ"ל חברה בחשד כי קיזז בספרי החשבונות של החברה חשבוניות מס פיקטיביות בהיקף של שלושה מיליוני שקלים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 16/11/14 15:38 כג בחשון התשעה

מנכ"ל חברה מאלון שבות חשוד שקיזז חשבוניות פיקטיביות במיליוני שקלים
shutterstock, צילום: shutterstock

יחידת חקירות מע"מ ומכס ירושלים עצרה בשבוע שעבר מנכ"ל חברה העוסקת בבניית מבני חקלאות ומסחר בישראל ובחו"ל ובעלת מחזור עסקאות של למעלה מ-150 מיליון ₪, בחשד כי קיזז בספרי החשבונות של החברה חשבוניות מס פיקטיביות בהיקף של כ-3,000,000 ₪ במהלך 2014.

בעל החברה חשוד כי תחת ניהולו החברה הגישה לרשות המסים חשבוניות מס עבור עסקאות שלא התקיימו בפועל, אותן קיבל מתושב השטחים שאינו קשור לחברות שמטעמן כביכול ניתנה החשבונית, כל זאת, במטרה להקטין את חבות המס של החברה.

במהלך החקירה נחקרו מעוכבים וחשודים נוספים שקשרו את המנכ"ל לעבירות המיוחסות לו וגם מן הגרסה שמסר בחקירתו שלו, עלה כי ישנן ראיות לכאורה לעבירות המיוחסות לו.

השופט אוהד גורדון מבית משפט השלום בירושלים, אישר את שחרורו בערבות של החשוד תמורת הפקדת דרכונו ו-70,000 ₪ וכן ערבויות נוספות בסך 400,000 ₪ וההליך כנגדו ימשיך להתנהל.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן