ממשיך להשתפר: הרב עובדיה יוסף הניח תפילין במיטתו

נמשך השיפור החלקי במצבו של הרב עובדיה יוסף, שעדיין מאושפז במצב קשה אך יציב בבית החולים הדסה עין כרם. פרופ´ דן גילון: "הבוקר השיפור בהתעוררות בולט עוד יותר ואנחנו מאד שמחים"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 02/10/13 09:14 כח בתשרי התשעד

ממשיך להשתפר: הרב עובדיה יוסף הניח תפילין במיטתו
באדיבות המשפחה, צילום: באדיבות המשפחה

נמשך השיפור במצבו הרפואי של הרב עובדיה יוסף: אתמול (ג‘) פקח הרב יוסף את עיניו במהלך היום כולו וזיהה את בני משפחתו ומקורביו ששהו סביב מיטתו. זיהוי זה מעיד על כך שלא נגרם לרב, ככל הנראה, כל נזק מוחי כתוצאה מחומרי ההרדמה שקיבל בימים האחרונים. היום הוא כבר הניח תפילין במיטתו - כך מסרו מקורביו.

הפרופסור דן גילון, המטפל ברב יוסף, אמר היום לרדיו ”קול ברמה“ כי ”אתמול דיווחנו על המשך המגמה של השיפור ההדרגתי, גם אם רגיל אבל בהחלט המשך ולא רק העתקה מיום קודם. הבוקר השיפור בהתעוררות בולט עוד יותר ואנחנו מאד שמחים. זה אומר, והם אני כן נכנס לפרטים, כן יש פתיחת עיניים, כן הוא שומע אותנו יותר טוב והוא מגיב יותר טוב. זה שיפור באופן משמעותי לעומת אתמול ושלשום“.

פרופ‘ גילון הבהיר, למרות זאת, כי הסימנים המועדדים ”עדיין לא משנים את ההגדרה הכללית, אבל השיפור שעליו דיברנו קיים ואפילו מתחזק לכיוון הטוב. לפחות בהקשר של ההתעוררות שזה נראה לי משמעותי".