ממפקד בשלדג לתפקיד סגן ראש עיריית רעננה

אלי כהן מונה לסגן ראש העיר רעננה ויחליף בתפקידו את חיים גולדמן במסגרת הסכם הרוטציה בינהם. כהן:"מגיע לתפקיד מתוך תחושת אחריות ושליחות ציבורית "

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/16 13:21 כה באייר התשעו

ממפקד בשלדג לתפקיד סגן ראש עיריית רעננה
יחצ, צילום: יחצ

אלי כהן מונה אתמול לסגן ראש עיריית רעננה במסגרת הסכמי הרוטציה בבית היהודי. אלי כהן החל לכהן אתמול כסגן ראש העיר במקומו של חיים גודלמן. כהן, נשוי ואב לחמישה ילדים, חבר מרכז הבית היהודי, יחליף את גולדמן ויהיה אחראי על מנהל קהילה הכולל את מחלקות הקליטה, ההתנדבות, השכלת מבוגרים ותרבות תורנית. כמו כן, יקבל אחריות בשיתוף עם ראש העיר על החינוך הדתי ושירותי הדת בעיר.

כהן, רס"ן (במיל'), ביחידת העילית שלד"ג בעל תואר ראשון במשפטים בוגר הקריה האקדמית אונו, שמאי מקרקעין מוסמך בוגר הטכניון, בעל תואר ראשון בסטטיסטיקה ומדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה, ומנהל משרד לשמאות מקרקעין ברעננה, מראשי קהילת "היכל ציון" ונחשב לפעיל ציבור מוכר המגשר בין גווני הציבור הדתי בעיר.

אלי כהן אמר עם כניסתו לתפקיד: "בתפקידי אשתדל בע"ה להמשיך לדאוג לצורכי הציבור הכללי ולצורכי הציבור הדתי בפרט. אפעל במיוחד בתחום החינוך הדתי, הרחבת התרבות התורנית וסיוע למרכזים תורניים.

במסגרת מחלקת קליטה נעשית עבודה טובה ובכוונתי להרחיב את פעילות המחלקה הואיל והעיר רעננה הינה עיר קולטת עליה בין הגדולות בארץ, וכן בכוונתי להמשיך ולחזק את מערך ההתנדבות המבורך הקיים בעיר. אני מודה לידידי ושותפי לדרך חיים גולדמן על פעילותו הברוכה ועל שיתוף הפעולה המלא במהלך שנות כהונתו, ובטוח ששיתוף הפעולה לטובת הציבור הדתי ימשך. אני מגיע לתפקיד בתחושת אחריות ושליחות להמשיך את פעילותי הציבורית באמונה ולטובת תושבי העיר רעננה שאותה אני אוהב".