מי תולש את שלטי "הבית היהודי" בחדרה?

עו"ד אליהו בוסקילה, יו"ר רשימת "הבית היהודי" בעיר, הגיש תלונה במשטרה לאחר ששלטי ענק של המפלגה, בכניסה לעיר - הושחתו. לדברי בוסקילה מדובר בחבלה במזיד, המהווה עבירה פלילית

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 14/07/13 21:54 ז באב התשעג

מי תולש את שלטי "הבית היהודי" בחדרה?

עו“ד אליהו בוסקילה, יו"ר רשימת "הבית היהודי" המתמודדת למועצת העיר חדרה ועו"ד איתי שטאוי, מספר 2 ברשימה, הגישו היום (א‘) תלונה במשטרת חדרה, זאת בעקבות גרימת נזק לרכוש במזיד. ראשי "הבית היהודי" בעיר הופתעו לגלות כי באחד הלילות קרעה ותלשה יד נעלמה שלטי ענק מטנדר שהוצב בצומת התשעה בכניסה לעיר. לטענת המתמודדים מדובר בחבלה ברכוש שנעשתה במזיד, המהווה עבירה פלילית.

”אנו מבינים שיש מי שנמצא בלחץ, אבל שום לחץ לא מצדיק שימוש באמצעים פסולים ועבירות פליליות בסגנון המערב הפרוע“, אמרו בוסקילה ושטאוי, ”אנו קוראים לראשי הרשימות לחתום על אמנה בה יתחייבו לפעול למערכת בחירות הוגנת ונקיה, ומצפים שהמשטרה תעשה את עבודתה, תמצא את העבריינים ותמצה איתם את הדין“.

בתוך כך, מועצת סניף הבית היהודי בעיר קיימה השבוע בחירות וקבעה את חמשת המועמדים הראשונים ברשימה: במקום השני יוצב עו"ד איתי שטאוי, בעל משרד עו״ד בעיר. למקום השלישי נבחר אלי מלחי, לשעבר סמנכ"ל החברה למתנ"סים בישראל, כיום יו"ר עמותת ע.ל.מ.א למורשת אבות. במקום הרביעי הוצבה אפרת וייס, פעילה חברתית, חברת הגרעין התורני בגבעת אולגה. למקום החמישי נבחר ד״ר יעקב רימר, רופא שיניים ותיק בעיר.

ראש הרשימה, עו"ד אליהו בוסקילה אמר כי "הבחירות נערכו בשיטה הדמוקרטית ואני גאה מאד בנציגים שנבחרו. יש לנו נבחרת איכותית של שליחי ציבור, שהמכנה המשותף לכולם הוא רקורד של עשייה ציבורית-חברתית התנדבותית".