מי צריך את עמוקה: תפילת ציבור מקוונת לזיווג הגון – בפייסבוק

הרב חיים נבון לא אהב את הפרסומים שקראו לרווקים לשלם הון עתק עבור תפילה מיוחדת שתערך בעבורם בעמוקה. אז הוא יזם תפילת ציבור בחינם, בפייסבוק: "תפילות ללא אינטרסים יועילו יותר"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 30/07/12 09:32 יא באב התשעב

מי צריך את עמוקה: תפילת ציבור מקוונת לזיווג הגון – בפייסבוק
עצמי, צילום: עצמי

אתם לא צריכים לשלם עבור תפילת רווקים בעמוקה: הרב חיים נבון, רב קהילה במודיעין, יוזם תפילת ציבור מקוונת באמצעות הרשת החברתית פייסבוק בליל ט"ו באב - למען זיווג הגון במהרה לרווקים המעוניינים בכך.

מדובר במענה שיזם הרב נבון נוכח הפרסומות בעיתונים והאירועים השונים הקוראים לרווקים ולרווקות לשלם סכומי כסף גדולים עבור תפילה מיוחדת שתערך בעבורם בעמוקה, בליל ט"ו באב. "לא לכולם יש כסף לשלם, ובכלל - לא בטוח שזה סוג התפילה שה' רוצה. אנחנו - כל אחד בביתו - נערוך בליל ט"ו באב (חמישי בלילה) תפילה המונית עבור הרווקים, לזיווג הגון במהרה" - נכתב בקבוצה שנפתחה לצורך התפילה.

באירוע המקוון ישתתפו מי שיתחייב לומר באותו לילה עשרה פרקי תהילים למען הרווקים והרווקות המחפשים את זיווגם. הרווקים והרווקות המעוניינים שיתפללו בעבורם, נדרשים לשלוח את שמם המלא ושם אמם לכתובת דוא"ל המתפרסמת בקבוצה.

הרב נבון הסביר לכיפה כי "בחודשים האחרונים קיבלתי פניות מרווקים שמאוד רוצים שיתפללו עבורם, ואין להם כסף לשלם לתפילות ההמוניות שנערכות בקבר רשב"י, בעמוקה ובמקומות נוספים. אני מאמין שתפילות של כולנו, מתוך אהבה ואכפתיות ובלי שום אינטרס כלכלי, יועילו לא פחות, ואולי יותר". הרב נבון ציין כי הוא ישמח "אם כל מי שיכול יצטרף לתפילה ביום חמישי בלילה, עבור כל אלו שמחפשים את זיווגם".