מי ניקב את הצמיגים של רחל עזריה?

חברת הכנסת רחל עזריה הגישה תלונה במשטרה לאחר שאלמונים ניקבו את צמיגי מכוניתה. החשד הוא כי מדובר במסר על התנגדותה לחוק המקוואות

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 16/03/16 15:03 ו באדר ב'

מי ניקב את הצמיגים של רחל עזריה?
יחצ, צילום: יחצ

הבוקר (ד') יצאה עזריה מפתח ביתה וגילתה כי צמיגיהם של שני רכבי המשפחה, שלה ושל בעלה, נוקבו. בכל אחת מהמכוניות נוקבו שני צמיגים.

עזריה הגישה תלונה במשטרה ולאחר מכן פנתה לקצין הכנסת, תנ"צ יוסף גריף, ועדכנה אותו. היא אמרה תחילה כי אין לה השערה מי יכול לבצע את המעשה, אולם המיקום שבו עמדו כלי הרכב והבחירה דווקא בהם, העלתה חשד שמדובר בכוונת מכוון כדי להעביר מסר. מעבר לכך סירבה להרחיב בנושא.

לאחרונה הביעה עזריה עמדות נחרצות בנוגע לחוק המקוואות שמבקשות לקדם הסיעות החרדיות. על פי הצעת החוק, הרבנות הראשית תהיה האחראית הבלעדית לקבוע את דרך הטבילה. הצעה, שלדברי עזריה מכתיב לנשים כיצד לטבול במקווה.

על פי הצעת החוק, מועצת הרבנות הראשית תקבע את דרך הטבילה על פי שולחן ערוך. לטענתה, ציבור גדול של טובלות חורג מההגבלות הללו. עזריה אמרה כי החוק אינו יכול להישאר במתכונתו הנוכחית :"החוק כפי שמנוסח כעת הוא בעייתי ועתיד לפגוע בציבור הטובלות. בשל כך, התעקשתי על התחייבות קואליציונית שהטובלות לא תפגענה ממהלך זה בשום דרך. הוחלט שהחוק יקודם לאחר קריאה טרומית רק בהסכמות פנים קואליציוניות והתחייבות שהטובלות יכולו להמשיך לטבול כפי שנהגו עד כה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן