מי חבריך:תנועת V15 בקמפיין חיזוק לשר הביטחון

תנועת השמאל V15 יוצאת בקמפיין תמיכה לבוגי יעלון בעמוד הפייסבוק שלה: "מול הקללות, המתקפות והאיומים - בוגי, העם איתך"

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 11/04/16 15:51 ג בניסן התשעו

מי חבריך:תנועת V15 בקמפיין חיזוק לשר הביטחון
Emil Salman, פלאש 90, צילום: Emil Salman, פלאש 90

תנועת "דרכנו" או בשמה המוכר והקודם "V15", יוצאת בקמפיין תמיכה לשר הביטחון משה (בוגי) יעלון. בעמוד הפייסבוק של התנועה נכתב: "מול הקללות, המתקפות והאיומים - בוגי, העם איתך".

בטקסט שפורסם, מודגש כי העיקרון של חופש הביטוי, הוא זה שמחבר בין תומכי התנועה לבין שר הביטחון, שמשתייך למפלגה ימנית:"בינינו לבין שר הביטחון יש חילוקי דעות על הדרך. אבל אנחנו שותפים לאותה המטרה: מדינה ישראל יהודית ודמוקרטית, שיש בה ביטחון וחופש לכולם. בזמן שהחברים של בוגי לקואליציה מסרבים לעמוד מאחוריו, וכשהתמיכה של ביבי נתניהו בשר הביטחון שלו היא כל כך חלשה ורפויה, אנחנו כאן כדי לומר: בוגי, אל תתרגש מהקולות הקיצוניים. הרוב המתון בישראל, גם בליכוד וגם במפלגות האחרות, איתך".

עוד טוענת התנועה כי השנאה הישראלית מגיעה מאנשי ימין כלפיי אנשי ימין: "שר הביטחון מבין היום שהשנאה של השותפים הקיצוניים שלו, במפלגה ובקואליציה, לא עוצרת בערבים, בארגוני השמאל או אפילו במפלגות המרכז - השנאה הזאת הגיעה גם אליו".

לדבריהם, כאשר אישיות פוליטית מעבירה מסרים מתונים, היא זוכה להתקפות: "אותו הם מתעבים פתאום, אותו הם מאיימים לחסל פוליטית, רק בגלל שהעז לומר דברים מתונים וחד משמעיים, ולהזכיר שלמדינת ישראל ולצה"ל יש ערכים. בוגי עמד באומץ מול הקיצוניים בימין והודיע להם שהוא ימשיך להיאבק על האמת שלו, ולא משנה מה יצייצו חזן או סמוטריץ, ואיך יגיבו חברי מרכז הליכוד".

כזכור תנועת "ניצחון 2015 (V15)" היא תנועה על-מפלגתית שנוסדה לקראת הבחירות כדי להחליף את ראש הממשלה בנימין נתניהו. היא ניסתה להעלות את אחוזי ההצבעה של גוש המרכז - שמאל.

(צילום: תנועת דרכנו)

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן