מירי רגב יצאה לדבר עם המפגינים מחוץ לביתה: "אתם בני בית אצלי"

מאות השתתפו במשמרות מחאה מול בתיהם של שרי הבית היהודי והליכוד אמש. השרים מירי רגב, זאב אלקין, יריב לוין ויובל שטייניץ יצאו לשוחח עם המפגינים

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 30/10/16 09:17 כח בתשרי התשעז

מירי רגב יצאה לדבר עם המפגינים מחוץ לביתה: "אתם בני בית אצלי"
Miriam Alster/Flash90 ארכיון, צילום: Miriam Alster/Flash90 ארכיון

מאות השתתפו אמש במשמרות המחאה מול בתיהם של שרי הבית היהודי והליכוד, ביניהם שר החינוך, נפתלי בנט; שרת המשפטים, איילת שקד; שר התיירות יריב לוין; שר המדע, אופיר אקוניס; השרה לשיוויון חברתי, גילה גמליאל; שרת התרבות, מירי רגב; שר התשתיות האנרגיה והמים, יובל שטייניץ והשר להגנת הסביבה, זאב אלקין.

השרים מירי רגב, זאב אלקין, יריב לוין ויובל שטייניץ יצאו לשוחח עם האזרחים שהפגינו מחוץ לביתם. שרת התרבות, מירי רגב, ישבה עם המפגינים בחצר ביתה ואמרה להם כי "אתם כאן אצלי בני בית, וכולנו בעמונה גם בני בית - הארץ הזו שלנו ואתם צריכים להישאר בבית. אסור שפורמליזם משפטי קר יגבר על ההיגיון והצדק ויביא להרס של ישוב חי ובתי משפחות רבות".

[embed]https://www.facebook.com/miri.regev.il/videos/pcb.1133967103366770/1133966470033500/?type=3&theater[/embed]

רגב המשיכה ואמרה כי "יש פתרון טוב ונכון לעמונה. שוחחתי עליו עם ראש הממשלה, שר הביטחון ושרת המשפטים. זה נקודתי לגבי עמונה ונכון לכלל ההסדרה שדרושה ביהודה ושומרון, ולכן אני תומכת בחוק ההסדרה בכל מקום שבו ממשלות ישראל לדורותיהן יישבו אזרחים. אם קרתה טעות ויכולות לקרות טעויות, באחריותנו כממשלה להסדיר, לפצות את בעלי הקרקע ולהסדיר את ההתיישבות".

רגב כתבה בעמוד הפייסבוק שלה כי "רעשים של 'הפגנה' החלו בצאת השבת מחוץ לביתי, יצאתי וראיתי שבעצם באו לבקר אותי חברים, שעמונה חשובה להם, בדיוק כמו לי".

מטה המאבק על עמונה פרסם הודעה כי "נגמר הזמן לדיבורים הגיע זמן המעשים. נותרו פחות מחודשיים להציל את הישוב עמונה מהרס טוטאלי זה בידיים של חברי הממשלה והכנסת". תושבי עמונה דרשו משרי הבית היהודי והליכוד לוודא שחוק ההסדרה יעלה היום, עם פתיחת מושב החורף, בוועדת השרים לענייני חקיקה.

"זה הזמן שלנו לצאת מהבית, להגיע לבתיהם של השרים ולדורש מהם: תצילו את הבית של תושבי עמונה! תמלאו את השליחות שלמענה נבחרתם! תעמדו בהתחייבויות ובמילה שלכם!" נכתב בהודעה שהוציא מטה המאבק.


(צילום: מטה המאבק עמונה)


(צילום: מטה המאבק עמונה)


(צילום: מטה המאבק עמונה)


(צילום: מטה המאבק עמונה)