מינוי חדש לראש מדרשת עין הנצי"ב

ראש מדרשת עין הנצי"ב, הרב ד"ר יצחק בן דוד, מונה לכהן גם כרב הקיבוץ במקום. הרב הוא בוגר ישיבת הגוש, בעל תואר שני בתלמוד ומחשבת ישראל ותושב הקיבוץ

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 02/11/16 11:12 א בחשון התשעז

מינוי חדש לראש מדרשת עין הנצי"ב
שני גרין, צילום: שני גרין

הרב ד"ר יצחק בן דוד, ראש מדרשת עין הנצי"ב מזה כחמש שנים, נבחר לכהן גם כרב הקיבוץ. הרב בן דוד הוא בוגר ישיבת הר עציון ותלמידו של הרב ד"ר אהרון ליכטנשטיין זצ"ל, חבר בארגון "רבני בית הלל", בעל תואר שני בתלמוד ומחשבת ישראל ובעל דוקטורט במשפטים, נשוי ואב לארבעה ותושב קיבוץ עין הנצי"ב. הרב נכנס לתפקידו השבוע.

הרבנות הראשית הודיעה השבוע על מינויים חדשים ליישובי המועצה האזורית עמק המעיינות. בנוסף לרב בן דוד, מונה גם הרב שמעון לביא, בוגר ישיבת שעלבים לרב המושב שדי תרומות.

מארגון רבני ורבניות בית הלל נמסר כי "אנחנו מברכים את חבר הארגון, הרב ד"ר יצחק בן דוד על מינויו כרב קיבוץ עין הנצי"ב. הרב בן דוד עומד בראש מדרשת עין הנצי"ב שנמנית עם המדרשות החלוצות בהעמקת לימוד התורה לנשים. בחייו ובפועלו משלב הרב בין התורה לעולם המעשה. אנו מאחלים לו הצלחה רבה בתפקיד החדש.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן