מיכאל בן ארי קורא לתקוף בעזה: את הנאצים לא חיסלו בדיבורים

חבר הכנסת לשעבר מתייחס למבצע צוק איתן ולירי הרקטות לעבר ישראל. "ממשלת ישראל לא מתכוונת לנצח. הייתי נותן לנשים ולילדים 18 שעות להסתלק מהבתים ומוחק אותם"

חדשות כיפה חנן גרינווד כיפה 13/07/14 09:56 טו בתמוז התשעד

"כבר שבוע שכנופיה עלובה בעזה, כנופיה שאנחנו גידלנו ופיתחנו אותה, משכיבה מדינה שלמה. שום מדינה בעולם לא הייתה מרשה לעצמה פריבילגיה כזו, שיירו על האזרחים שלה. מדובר במשחק ברולטה רוסית", כך אומר חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי.

"עפים כאן מאות טילים ובחסדי השם אין פגיעות בנפש. אי אפשר לשחק עם ידיים קשורות מאחורי הגב. הם יורים על אזרחים, אנחנו נירה על אזרחים. אין מה לעשות. זה לא נעים אבל ככה מתנהגת מדינה מתוקנת. ככה התנהגה ארה"ב באפגניסטן, ככה התנהג פוטין בצ'צ'ניה, כך מחסלים את הטרור", הוא אומר.

בדבריו תקף את חברת הכנסת זהבה גלאון ממרצ שטענה שאי אפשר לנצח את הטרור במלחמה. "זהבה גלאון מדבררת את האויב. עזבו את חנין זועבי, תקשיבו לזהבה גלאון. 'אי אפשר לנצח את הטרור במלחמה'. כדי לנצח את הטרור בעזה קודם כל צריך לנצח אותך. אנחנו נשלח אותך לעזה, את תדבררי אותם ואנחנו ננצח אותם".

"את הנאצים לא חיסלו בדיבורים. את הנאצים חיסלו", ממשיך בן ארי. "הם לא פחות נאצים. הם יורים על נשים וילדים ורוצים לראות את כולנו שרופים באש. הם אומרים ועושים את זה. ממשלת ישראל לצערי לא מתכוונת לנצח. יש להם לוחמי קומנדו, מה הדבר הבא? בפעם הבאה מחבלים יכנסו לזיקים ויהרגו ילדים. מה נגיד אז? ההפקרות השלטונית. הייתי נותן לנשים ולילדים 18 שעות להסתלק ומוחקת אותם. עזה זה מטען צד. אם לא נכבוש את עזה, עזה תכבוש אותנו".

"צריך להפנות קריאה למעלה. אנחנו לא רוצים עוד הפסקת אש, לא רוצים עוד הסכם, אנחנו דורשים מחיקת הישות הטרוריסטית בעזה ושליטה שלנו על כל מה שקורה שם. גם על איסוף הזבל כי מי שאוסף את הזבל הוא שמייצר קסאמים. אנחנו נותנים להם בטון ובבטון הזה הם מייצרים מנהרות טרור. שתי מנהרות טרור התגלו בימים האחרונים שרצו לעשות בהם פיגועים. מי סיפק להם את הבטון? אנחנו", מוסיף בן ארי.

"בואו נפסיק להיות פראיירים. בואו נילחם באויב ונראה לעולם כולו איך נלחמים באויב. רחמנות יש לי כלפי בני עמי. אכזריות שאין כדוגמתה יש לי כלפי האויב שלי. מי שרחמן לאויב שלו אכזרי לבני עמו. מי שאוהב את בני עמו אכזרי לאויב שלו".