מיכאל בן ארי לפייגלין: הצטרף לעוצמה יהודית

מיכאל בן ארי קורא למשה פייגלין להצטרף לרשימת עוצמה יהודית לכנסת. "זו השעה לאיחוד כוחות כדי להוביל את המחאה הלאומי"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 04/01/15 11:39 יג בטבת התשעה

מיכאל בן ארי לפייגלין: הצטרף לעוצמה יהודית
פלאש 90, צילום: פלאש 90

יו"ר עוצמה יהודית ד"ר מיכאל בן ארי פנה הבוקר (א') למשה פייגלין יו"ר מנהיגות יהודית שנפלט מרשימת הליכוד לכנסת וקרא לו להצטרף למפלגתו. “זו השעה לאיחוד כוחות כדי להוביל את המחנה הלאומי. היום גם אתה מבין שהליכוד הוא לא יותר מאוסף אופורטוניסטים, שהובילו את מדינת ישראל לאסון אחרי אסון, והכל בשם 'הימין' כביכול", טוען בן ארי.

"מנחם בגין היה הראשון לגרוש יהודים והחרבת יישובים, הוא גם זה שהכיר ב'זכות ההגדרה העצמית של העם הפלשתיני', הגדרה שמפלגת העבודה בראשות גולדה מאיר דחתה מכל וכל. יצחק שמיר היה ראשון לקיום שיחות ארגון הטרור אש"ף בוועידת מדריד, ואת אסון 'ההתנתקות' והקמת מדינת החמאס על צווארה של ישראל, הביאו עלינו שוב אנשי ליכוד", ממשיך בן ארי וטוען.

לאור כל אלה קורא בן ארי במכתב :"הניסיון להשתלב מבפנים ולגרור את הליכוד אחריך, לא צלח. הגיעה העת לסלול דרך מבחוץ ולבנות הנהגה יהודית לאומית באופן ישיר, מבלי לתת הכשר למנהיג שחרט על דגלו את 'חזון שתי המדינות'".

"אני קורא לך לשלב ידים במרוץ לכנסת הבאה. למפלגה שתפנה אל הקהל המאוכזב ממפלגות שאומרות ימין ומבצעות את מצע השמאל. מפלגה זו שתשלב בתוכה את הכוחות הלאומיים הנאמנים מהמגזר התורני ומהמגזר הכללי, תתן מענה לדרישה של המונים בציבור שמאסו ב'תוכניות הרגעה' , בשחרור מחבלים וברפיסות בפני האויב, והכל בשם 'הימין'. משה ידידי, הגיע הזמן לחזור הביתה".