מיכאל בן ארי: בנט ונתניהו גזענים וצבועים

ד"ר מיכאל בן ארי מגיב להחלטת ראש עיריית אשקלון לבטל העסקת ערבים בעירו, ולקריאות הגינוי של בנט ונתניהו. לדבריו: "בנט ונתניהו גזענים. רק מי שמזלזל בערבים, שבז להם, אומר שהם נאמנים. 99.8 מהערבים רוצים לרצוח יהודים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 20/11/14 12:20 כז בחשון התשעה

מיכאל בן ארי: בנט ונתניהו גזענים וצבועים
פלאש 90, צילום: פלאש 90

חבר הכנסת לשעבר ד"ר מיכאל בן ארי מגיב בראיון ל'כיפה' להחלטת ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני לבטל העסקת ערבים בבניית ממ"דים בגני ילדים בעירו בעקבות הפיגועים, ומבהיר: אין החלטה נכונה מזו. “זו ההחלטה הנכונה ביותר בעולם. הוא צריך לחיות ברולטה רוסית?! הערבים מחפשים דרכים להרוג יהודים כל הזמן ואנחנו טומנים את הראש באדמה כמו בנות יענה".

בן ארי תוקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט שאמרו שלא יתנו יד לאפליה נגד ערבים וכן כי 99.8 מהערבים הישראלים שוחרי שלום. “בנט אומר דברים הזויים. 99.8 אחוזים מהערבים רוצים שלום?! ומה קורה אם מחבל אחד מת, אז יש יותר שוחרי שלום? במקום להסתכל על המציאות ממשלת ישראל עוסקת במשאלות לב. בנט ונתניהו חיים באשליה".

"ערבים לא עובדים בכנסת", הוא ממשיך ותוקף. “ההתנפלות של בנט נתניהו ורגב על שמעוני, היא שיא הצביעות. בבניין הכנסת אין קבלנים או פועלים ערבים, אין להם שום סיכוי להתקבל למכרזי בניה, ניקיון או שיפוץ. הדם של ילדי אשקלון לא פחות אדום מהדם של בנט ולבני. שבנט ומירי רגב הצבועים יילחמו קודם נגד ׳הגזענות׳ בכנסת".

"רק מי שמזלזל בערבים, שבז להם, אומר שהם נאמנים. בנט, נתניהו ולבני הם גזענים. הם חושבים שאם ניתן להם עבודה הם יהיו נאמנים ולא יטבחו בנו. הם גזענים. אני מכבד את הערבים ולכן נזהר מהם. 99.8% בעדנו? המציאות הפוכה לחלוטין: 99.8% מהם נאמנים לרציחת יהודים".

צפו בדברים שאמר מיכאל בן ארי הבוקר:

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/1120201436024.mp4[/embed]