מיידי בקבוק התבערה: פעילים של אלי ישי

מבוכה במחנה אלי ישי לאחר שהתברר כי מיידי בקבוק התבערה אמש היו פעילים של יחד, ולא פעילים של ש"ס או קבוצות אחרות

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 25/03/15 11:42 ה בניסן התשעה

מיידי בקבוק התבערה: פעילים של אלי ישי
פלאש 90, צילום: פלאש 90

לאחר שאתמול פורסם כי יודה בקבוק תבערה לעבר מפגינים מול ביתו של אלי ישי, ולאחר המעצרים של שלושה חשודים במעשה הבוקר, מתברר כי המיידים הינם כפי הנראה פעילים של אלי ישי, ולא של מפלגת ש"ס או קבוצות אחרות כפי שנטען, וכי ייתכן ולא מדובר בבקבוק תבערה אלא בשפיכת בנזין על הכביש והצתה שלו.

מדובר במעשה חמור ביותר, שמניעיו יתבררו בהמשך, אך העובדה כי מדובר בפעילים של יחד ולא של קבוצות מתנגדות, מעלה את השאלה מדוע הם עשו זאת, ומסיר את האשמה מפעילי ש"ס.

כזכור, אתמול התקיימה הפגנת מחאה של פעילי יחד מול ביתו של אלי ישי, בנוגע לטענות על זיופים בבחירות שגרמו לכך שיחד לא עברה את אחוז החסימה.

לאחר ההפגנה הושלך כפי הנראה בקבוק תבערה על הכביש, אך לא גרם לנזק או לנפגעים. המשטרה עצרה בתוך פחות מ-12 שלושה חשודים במעשה - בגיר ושני קטינים תושבי מרכז הארץ.

מחקירת שלושת החשודים עולה כי הם הגיעו לעצרת התמיכה באלי ישי כשלפני כן מילאו שני בקבוקים בבנזין במטרה להבעיר צמיגים במקום. החשודים טוענים כי הקהל באירוע מנע מהם להבעיר את הצמיגים, ולאחר סיום העצרת ופיזור המשתתפים, הם התרחקו כמאה וחמישים מטרים מהאירוע, שפכו את הבנזין, הדליקו אותו ונסעו לביתם במרכז הארץ. בשעה הקרובה הם יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בירושלים.