מטיילים ונהנים: צפו בחברי הכנסת בנופש המשפחתי

למי נפל הפלאפון למים, מי התחיל את שביל ישראל ומי טיפס את מצוקי הארבל? חברי הכנסת יצאו לטיול המשפחתי ומשתפים את גולשי ´כיפה´

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 25/08/16 14:11 כא באב התשעו

מטיילים ונהנים: צפו בחברי הכנסת בנופש המשפחתי
באדיבות המצולם, צילום: באדיבות המצולם

הכנסת יצאה לפגרה וגם חברי הכנסת יצאו לטייל עם משפחותיהם ברחבי הארץ. את הבגדים המחוייטים החליפו מכנסיים קצרים וטי שירט ישן, את הדוברים הצמודים אליהם תמיד החליפו הילדים והנכדים. חוויות, תמונות וסיפורים מימים נטולי ועדות והצבעות, הגיעו ל'כיפה'. ימים של אושר.

ח"כ יהודה גליק סיפר לנו כי "אחרי המון שנים של רצון החלטנו שהפעם סופסוף מתחילים את שביל ישראל. שלושת הרווקים הבנים של משפחת גליק ואני יצאו לדרך ועשינו את הקטע הראשון. בקצב שלנו סביר שאולי תוך חמישים שנה נסיים את הכל. בינתיים קפצנו גם למי הירדן והחצבני".

(צילום: באדיבות המצולם)

(צילום: באדיבות המצולם)



ח"כ שולי מועלם יצאה לטיול משפחתי בנחל אל על, ביחד עם בעלה ד"ר אלי רפאלי והבנות רוני וטל. הארבעה נהנו מאוד ואפילו הפלאפון של שולי החליט שמגיעה לו טבילה במים- אי שם בנחל אל על הפלאפון של חברת הכנסת שקע במצולות.

(צילום: באדיבות המצולמים)

ח"כ עליזה לביא טיילה עם ילדיה ונכדיה בנחל דבורה ברמת הגולן ובנחל אורן בכרמל. "טיולים בארץ זאת אהבה משפחתית, אמרה ח"כ עליזה לביא ל'כיפה', "ההזדמנויות להיות יחד כולם הן נדירות, וכשסוף סוף יוצא- אין מרגש מכך. הולכים, מטפסים, חוקרים ומגלים, מדברים ומקשיבים לשיחות שדחינו בלחץ האירועים, ושמענו בחצאי משפטים. בטבע, אל מול הנופים, הדברים תמיד מסתדרים טוב יותר. לנוף האהוב, לצבעים, לריחות לפריחה ולמים הזורמים יש תכונות מרפאות. זכינו בקיץ השנה לחזור ולהיות יחד אחרי כמה קייצים שלא התאפשר. מצאנו את אותם ימים שהסתדר לכולם ובמיוחד לחייל שלנו שאחרי שנה וחצי של מסלול מפרך יצא סוף סוף לרגילה" בתמונות: עליזה עם הנכדה שחר ועם הבת עמית.

(צילום: באדיבות המצולמת)

(צילום: באדיבות המצולמת)


ח"כ ניסן סלומינסקי יצא לטיול וינטג' בשדות קיבוץ לביא על עגלה רתומה לסוס אצילי.

(צילום: באדיבות המצולם)



ח"כ מוטי יוגב יצא לטייל עם משפחתו הענפה במצוקי הארבל, המבוגרים והילדים הקטנים כאחד צלחו את הטיפוס הקשה והמלחיץ, לכולם שלום.

(צילום: באדיבות המצלם)