מטה ליאון טען כי הרב אבינר אינו תומך בברקת, אך הרב אבינר הכחיש

מספר 4 ברשימתו של משה ליאון אמר כי הרב שלמה אבינר אינו תומך בניר ברקת, אך הרב אבינר הבהיר אחרת: "האמירות אינן נכונות כלל, יש לבחור ולהצביע לניר ברקת לטובת ירושלים ובניינה". האזינו

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 08/10/13 23:11 ד בחשון התשעד

מטה ליאון טען כי הרב אבינר אינו תומך בברקת, אך הרב אבינר הכחיש
ויקיפדיה, צילום: ויקיפדיה

הקרב על הרב: אלישע פלג, מספר 4 ברשימתו של משה ליאון למועצת העיר ירושלים, טען השבוע בראיון לרדיו ”קול חי“ כי הרב שלמה אבינר כבר אינו תומך בניר ברקת לראשות העיר ירושלים.

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/10820134772.mp3[/embed]

בראיון טען פלג כי "דעתו של הרב אבינר השתנתה מקצה לקצה... אם תתקשר אליו עכשיו הוא יאמר לך שהוא לא תומך בניר ברקת. אני לא אמרתי שהוא תומך במשה ליאון, אבל בניר ברקת הוא כבר מזמן לא תומך".

לאחר מספר דקות, הקריא מנחה התכנית, גואל ועקנין, את תגובתו של הרב אבינר, לפיה "בעקבות הדברים שנאמרו כאן לפני שעה קלה מבקש הרב אבינר להבהיר כי יש לבחור בניר ברקת וכי האמירות על כך שכביכול שינה את דעתו בעניין זה אינן נכונות כלל. לטובת ירושלים ובניינה יש לבחור ולהצביע לניר ברקת".

במטה ברקת מאשימים את ליאון בניסיון להונאת הציבור ובביזוי הרבנים: "אנחנו מבינים שליאון בלחץ ממצבו ומכך שעשרות בכירי רבני הציונות הדתית מכל קצות הקשת הביעו תמיכה בברקת, לאור הקשר העמוק ביניהם לאורך השנים, זו לא סיבה לשקר במצח נחושה, לבזות רבנים למטרות פוליטיות ולהטעות את הציבור. זהו המשך ישיר לתרבות הקומבינות מבית מדרשם של דרעי וליברמן ממנו בא ליאון. תושבי ירושלים אינם רוצים לחזור אחורה לתקופות האפלות שקומבינות ושקרים שלטו בעיר".

במטהו של משה ליאון סירבו להגיב לדברים והפנו את מערכת כיפה לרב אבינר.