מחשב לכל זאטוט

הכי צעיר בטכנולוגיה? 103 מחשבים חולקו בשבוע האחרון ע"י מועצת שומרון בסיוע מפעל הפיס לכל גני הילדים בשומרון, כבר מגיל 3

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/12/13 16:35 כו בטבת התשעד

מחשב לכל זאטוט

המועצה האזורית שומרון העבירה השבוע מחשבים חדשים ל-103 גני ילדים מגיל 3, בכל רחבי השומרון - מיצהר ועד סלעית. הענקת המחשבים נעשתה בסיוע מפעל הפיס שתרם לטובת העניין מאות אלפי שקלים. בנוסף קיבלו הגנים מדפסות ולומדות מובנות לפיתוח חשיבה ושפה, מוכנות לקראת לימוד מילים ומספרים, חישוב כמויות ועוד.

יוסי דגן מ"מ ראש מועצת שומרון, אומר כי ”בהתאם למדיניות ראש המועצה גרשון מסיקה, המועצה האזורית שומרון חרתה על דגלה מצוינות חינוכית, ערכית, וטכנולוגית. לא כסיסמא אלא כמציאות של העצמה וחדשנות מגיל הגן ועד למנהלי בתי ספר. בעקבות הצלחת פרויקט מחשב לכל מורה מוחשבו החודש כלל גני הילדים במועצה. אגף החינוך במועצה ימשיך להוביל יחד עם אנשי החינוך וההורים מערכת חינוכית המהווה דגל של חדשנות ויצירתיות לכלל מערכת החינוך במדינת ישראל".

רות אברהם מנהלת מחלקת הגיל הרך בשומרון הסבירה את המהלך ואמרה כי ”מחקרים מוכיחים ששימוש במחשב בגיל הרך תורם ללמידה, גורם לילדים להיות ממוקדים ומגביר את המוטיבציה הפנימית שלהם. המועצה האזורית שומרון כאחת המועצות הגדולות בארץ, ראוי ונכון שתהיה בין המובילות בתחום החינוך הטכנולוגי".

ילדי הגן בנופים אכן הצביעו ברגליים ומיד צבאו בהתרגשות על המחשב שזכה כבר לרשימת המתנה משלו מצד ילדי הגן. יפעת, גננת בגן, אמרה שלדעתה ”הכנסת מחשב לגן היא חיונית בעידן שלנו, ומועילה להתפתחות הילדים גם בתחום הטכנולוגי וגם בתחומים אחרים“.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן