מחבל פלסטיני תקף ישראלי סמוך לשער שכם

המחבל הכה אדם חרדי בראשו באמצעות גרזן, פצע אותו ונמלט מהמקום. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ומצבו מוגדר קל. סריקות נמשכות אחר המחבל

חדשות כיפה אורי פולק 02/04/12 11:01 י בניסן התשעב

מחבל פלסטיני תקף ישראלי סמוך לשער שכם
אילוסטרציה rpoll-cc-by, צילום: אילוסטרציה rpoll-cc-by

פיגוע בירושלים: מחבל פלסטיני הגיע הבוקר (ב') לאזור שער שכם בירושלים שברשותו גרזן - והתנפל על חרדי שעבר במקום. המחבל הכה את החרדי בראשו, פצע אותו ונמלט מהמקום כשהוא מותיר אותו מדמם.

החרדי, כבן 55, עשה את דרכו סמוך למשרד החינוך הממוקם ברחוב הנביאים בבירה, כשהבחין בערבי רץ לעברו. הוא ציין כי ניסה להיאבק עמו ולהימלט, אך המחבל הכה אותו בראשו ובמותנו. למקום הגיעו כוחות משטרה גדולים בשיתוף משמר הגבול, שפתחו בסריקות אחר המחבל. במקביל הגיע למקום צוות מגן דוד אדום, שהעניק לאיש טיפול ראשוני ופינה אותו לבית החולים הדסה עין כרם.

עדי ראייה שהיו במקום אכן דיווחו כי החרדי ניסה להיאבק עם המחבל אך לאחר שהוכה נפל על הרצפה. התוקף ניצל את הרגע וברח מהמקום. מצבו של הפצוע מוגדר קל.

"ראינו בן אדם שותת דם ובידו ברזל. הוא עלה מכיוון שער שכם לכיוון מוסררה, וראינו שיש דם על ראשו ועל ידו", סיפר אחד מעדי הראייה. הוא ציין כי כשהחרדי התקרב אליו "ראיתי שהוא פצוע, והבנו שהוא קיבל מכות. הגיעו הרבה כוחות ביטחון".