מחבלים יידו אבנים לעבר רכבו של ח"כ זבולון כלפה

בדרכו מירושלים למכינה הקדם צבאית יתיר יודו אבנים לעבר רכבו של חבר הכנסת זבולון כלפה יחד עם מכוניות נוספות. "בשנייה האחרונה בלמתי, סטיתי מהנתיב והאבן פגעה בחלק התחתון של הרכב. ניצלתי בנס"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 21/01/14 19:31 כ בשבט התשעד

מחבלים יידו אבנים לעבר רכבו של ח"כ זבולון כלפה
יחצ, צילום: יחצ

בלילה יום ראשון היה חבר הכנסת זבולון כלפה בדרכו מירושלים למסור שיעור במכינה הקדם צבאית ביישוב יתיר. בדרך, על כביש שישים, סמוך לכרמי צור, יידו פורעים ערביים אבנים לעבר מכוניות ישראליות.

"סמוך לאל ערוב הבחנתי פתאום בבלוק ענק שהושלך לעברי", מספר חבר הכנסת. "בשנייה האחרונה בלמתי, סטיתי מהנתיב ובחסדי שמיים האבן פגעה בחלק התחתון של הרכב. ניצלתי בנס, אני מורגל בידויי אבנים ולמורת רוחם של המחבלים לא הצליח להם הפעם".

"אבנים נועדו לבניין ולא להרס אבל המתיישבים ביו"ש חווים יום יום ידויי אבנים על ידי מחבלים. לצערי את התקשורת זה בקושי מעניין- אני לא מצליח להבין מדוע כל ריסוס גרפיטי על קיר מקבל כותרות ראשיות בעוד ניסיונות פיגוע והשלכות אבנים ובקבוקי תבערה על יהודים זוכים להתעלמות כמעט גורפת", אמר חבר הכנסת.

כזכור, לפני מספר חודשים יודו באותו מקום מספר בקבוקי תבערה לעבר האוטובוס בה נסעה חברת הכנסת אורית סטרוק לבית בשעות המאוחרות של הלילה. בתקופה האחרונה חווים תושבי האזור יידויי אבנים ובקבוקי תבערה חוזרים ונשנים אל עבר רכביהם ואוטובוסים של חברת אגד וחברות פרטיות.