מחאה בשומרון: להתנתק מהליכוד בשל הזנחת התחבורה הציבורית

מתפקדי הליכוד תושבי השומרון קיבלו הודעה מוקלטת לניידים שלהם, הקוראת להם לעזוב את "הליכוד" בשל התנהלות לקויה סביב נושא התחבורה הציבורית באזור. האזינו

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 22/12/13 11:16 יט בטבת התשעד

מחאה בשומרון: להתנתק מהליכוד בשל הזנחת התחבורה הציבורית
MathKnight-cc-by-sa, ויקיפדיה עברית, צילום: MathKnight-cc-by-sa, ויקיפדיה עברית

תושבים בשומרון - ברובם סטודנטים מאוניברסיטת אריאל - החליטו להקים באחרונה מטה פעולה במטרה לשפר את התחבורה הציבורית בשומרון. במטה מפעילים לחצים בשבועות האחרונים על משרד התחבורה, בין היתר באמצעות קמפיין עליו דיווחנו בכיפה, בו יצאו התושבים נגד ח“כ ציפי חוטובלי והשר ישראל כץ - סגנית ושר התחבורה - בטענה כי אלו לא עושים מספיק למענם.

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/1222201327050.mp3[/embed]

בשבוע האחרון קיבלו כל מתפקדי הליכוד הודעה מוקלטת מטעם מטה הפעולה, הקורא למתפקדים תושבי יו“ש לבטל את חברותם בליכוד בשל הדברים. ”ההקלטה הטלפונית הוא שלב שני ולא אחרון במאבק שלנו למען תחבורה ציבורית יעילה בשומרון“, אומרים במטה, ”אם לא נראה תוצאות בשטח נמשיך את המאבק בכל דרך חוקית אפשרית“.

הפעילים טוענים כי אין להם דבר נגד חוטובלי או כץ, אלא מטרתם העיקרית היא ”לפתור את המצוקה בכל דרך חוקית“. לטענתם, ”יש שני אנשים שיכולים לפתור את זה: השר כץ וח"כ חוטובלי. הם האחראים על משרד התחבורה ואנחנו משוכנעים שאם רק ירצו הם יוכלו לפתור את זה ביום אחד“.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן