מזכ"ל הקיבוץ הדתי: "התפקדו לבית היהודי"

במכתב ששלח היום מזכ"ל הקיבוץ הדתי, אמיתי פורת, הוא קורא לחברי הקיבוצים הדתיים להתפקד למפלגת הבית היהודי. מטרתו היא ליצור "מספר משמעותי של מתפקדים שיאפשרו לנו גם כוח והשפעה פוליטית בתוך המפלגה"

חדשות כיפה משה ויסטוך 27/09/16 15:44 כד באלול התשעו

מזכ"ל הקיבוץ הדתי: "התפקדו לבית היהודי"
יחצ, צילום: יחצ

מפקד הבית היהודי יצא לדרך לפני כשלושה חודשים. בקיבוץ הדתי רוצים להגדיל את השפעתם בתוך מוסדות המפלגה, על כן, קורא היום מזכ"ל התנועה, אמיתי פורת, לחברי התנועה להתפקד לשורות המפלגה.

"אנו בתנועת הקבה"ד, רואים חשיבות בקשר עם הבית היהודי ובהשפעה מבפנים על דרכה של המפלגה בדגשים ובערכים החשובים לנו", כותב פורת במכתב שנשלח היום (שלישי) לחברי התנועה. "נציין כי בתחום ההתיישבות העובדת והחקלאות אנו זוכים, בתקופה האחרונה לאוזן קשבת ולעזרה חשובה. אנו רוצים לחזק את אחיזתנו זו".

"חברי ותושבי הקבה"ד אינם עשויים מקשה רעיונית ופוליטית אחת" הודגש במכתב, יחד עם זאת הבהיר מזכ"ל הקיבוץ הדתי כי "בכל זאת רבים מאד מאיתנו קרובים ברוחם לדרך המרכזית של הבית היהודי ולמרבית הערכים הכרוכים בדרך זו (גם אם אנו חלוקים על איש זה או אחר, או על אמירה ועשיה מסויימת). לאלו ולכל המעוניין אני קורא להתפקד לבית היהודי". אחת המטרות להתפקדות חברי הקיבוץ הדתי לדבריו של פורת היא לטובת "גיבוש מספר משמעותי של מתפקדים שיאפשרו לנו גם כוח והשפעה פוליטית בתוך המפלגה". פורת מסיים את מכתבו ומדגיש כי "אנו מאמינים שקולו של הקבה"ד וערכי תורה ועבודה במשמעותם הרחבה והעמוקה, ראויים וצריכים להישמע במסגרת התצרף הציוני דתי".