מזהים את המגדל הגבוה?

במסגרת הצילום הגדול ביותר שנעשה בישראל, חושפת מועצת יש"ע את הקרבה בין יישובי יהודה ושומרון לבין מרכז הארץ. דני דיין: המיזם ממחיש כי אם יפונו היישובים יוכלו מחבלים לאיים על מרכז הארץ

חדשות כיפה אורי פולק 18/09/11 11:30 יט באלול התשעא

מזהים את המגדל הגבוה?
באדיבות מועצת ישע, צילום: באדיבות מועצת ישע

מיזם הסברתי חדש של מועצת יש"ע מציג את הקרבה בין יישובי יהודה ושומרון לבין מרכז מדינת ישראל, זאת לקראת ההכרזה הצפויה על מדינה פלסטינית בהמשך השבוע הקרוב. במסגרת המיזם החדש מוצגת תמונת פנורמה של מרכז הארץ, כפי שהוא מצולם מיישובי יהודה ושומרון.

מדובר בצילום הגדול ביותר שנעשה אי-פעם בארץ - 600 תמונות איכותיות שצולמו משטח היישוב אלפי מנשה - משולבות יחד לתמונת ענק פנורמית, במשקל ג'יגה וחצי. בדומה לגוגל ארת', ניתן להגדיל את התמונה לרזולוציות מדהימות.

בתמונה הפנורמית ניתן לזהות באופן אינטראקטיבי מבנים, עצמים ואזורים מוכרים במרכז הארץ, כמו מגדלי עזריאלי, נמל התעופה בן גוריון או אזור מלונות בתל אביב. במועצה אפשרו לגולשים לסמן כוונות ירי ו"להשתמש" בטווח טילים של החמאס, זאת כל מנת להמחיש את הקרבה בין היישובים לבין מרכז הארץ, זאת אם חלילה יפונו.

(צילום: מועצת ישע)

"המיצג הפנורמי ממחיש את הסכנה הברורה והמיידית שתהיה לרצועת החוף של ישראל, אם במקום יישובים יהודיים וצה"ל יהיו על גבעות השומרון כוחות פלסטינים חמושים", אומר דני דיין, יו"ר מועצת יש"ע. "מטוסים לא יוכלו לנחות בבטחה בנתב"ג ושגרת החיים בתל אביב תהיה תלויה במצב רוחם של הפלסטינים", הוסיף דיין.