מועצת יש"ע ברוטשילד: מקווים שהמאבק יסייע גם לצעירי יו"ש

יו"ר מועצת יש"ע, דני דיין, נפגש עם יוזמי מחאת הדיור בתל אביב והביע תקווה כי מחאת הדיור תסייע גם במציאת פתרונות עבור צעירי יהודה ושומרון

חדשות כיפה אורי פולק 09/08/11 12:19 ט באב התשעא

מועצת יש"ע ברוטשילד: מקווים שהמאבק יסייע גם לצעירי יו"ש
Hanay-cc-by-sa, צילום: Hanay-cc-by-sa

יו"ר מועצת יש"ע, דני דיין, ביקר הבוקר (ג') במאהל מחאת הדיור שבשדרות רוטשילד בתל אביב. אל ביקור ההזדהות של דיין התלוו בנוסף ראש המועצה האזורית מטה בנימין, אבי רואה, סמנכ"ל המועצה יגאל דילמוני וראש מועצת קרני שומרון, הרצל בן ארי.

בפגישתו עם יוזמי המחאה אמר להם דיין כי "המחאה העלתה דברים בלתי רגילים על פני האדמה. עכשיו רק שלא נבזבז אותה, שלא נעבור לאי אמון במערכת. צריך עכשיו כולנו ביחד להפשיל שרוולים ולעבוד ולמצוא פתרונות. שלב המחאה העלה נושאים בלתי רגילים לסדר היום הציבורי, עכשיו הגיע הזמן, באותה מסירות ומחויבות נפשית, למצוא את הפתרונות כולנו ביחד".

לדבריו, הוא "מוצא שפה משותפת לחלוטין עם המוחים, גדלתי ביד אליהו. אנחנו חלק אינטגרלי בחברה הישראלית. קשה לי עם אותם אנרכיסטים, שמנסים לשסות את הציבור נגדנו, אבל בשאר המאהלים יש אחווה מוחלטת כלפינו כי אנחנו מעמד הביניים, יש מצוקת דיור ביהודה ושומרון".

ראש מועצת קרני שומרון, הרצל בן ארי, הביע תקווה כי "התוצאה של המאבק הזה בנושא הדיור ייתן את אותותיו גם לצעירים ביהודה ושומרון, שסובלים מהקפאת בנייה במשך חמש שנים. הם נאלצים לעזוב את היישוב כדי למצוא דירה בערים אחרות".