מועלם: יש להסיר את תמונותיו של אולמרט ממשכן הכנסת

חברת הכנסת שולי מועלם, דורשת להסיר את תמונתיו של אהוד אולמרט ממשכן הכנסת בשל ההרשעה "תמונותיו אינה מוסיפה כבוד לבית הנבחרים הישראלי"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 30/12/15 15:18 יח בטבת התשעו

מועלם: יש להסיר את תמונותיו של אולמרט ממשכן הכנסת
יחצ, צילום: יחצ

יו"ר סיעת הבית היהודי ח"כ שולי מועלם רפאלי מבקשת במכתב ששלחה היום ליו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין להסיר את תמונותיו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, הנמצאות במקומות מרכזיים במשכן הכנסת.

"מייצג 'ראש ממשלה בנעלי בית' מציג תמונות מחייהם האישיים של ראשי ממשלות ישראל וממוקם בקומת הממשלה של הכנסת - מקום מרכזי ובולט. עם הכרעת דינו של ראש ממשלת ישראל לשעבר אהוד אולמרט, אין זה ראוי כי תמונותיו יזכו לנוכחות בולטת בבית הנבחרים של העם היהודי - זאת בדומה לנשיא לשעבר מר משה קצב שתמונתו אינה מופיעה לצד שאר נשיאי ישראל בעבר", כותבת מועלם.

"כאשר אדם המכהן בתפקיד הבכיר והמשפיע ביותר על מדינת ישראל, מורשע בפלילים ונשלח למאסר אין להתהדר בו. נוכחות תמונותיו באחת הנקודות הבולטות והמרכזיות בכנסת, אינה מוסיפה כבוד לבית הנבחרים הישראלי" טוענת מועלם ואומרת "על כן, אני מבקשת להסיר את תמונותיו של ראש ממשלת ישראל לשעבר, מר אהוד אולמרט מהמייצג".

מהכנסת נמסר בתגובה: "הנושא נבדק, עם כל הצער שבדבר, לא ניתן לשכתב את ההסטוריה. אהוד אולמרט היה היה ראש ממשלה".

כזכור, בית המשפט העליון קיבל אתמול (ג') חלקית את ערעורו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בפרשת הולילנד והוא ירצה בכלא 18 חודשים מאסר במקום 6 שנים.

העליון זיכה את אולמרט מעבירת לקיחת שוחד בגין הכסף שניתן לאחיו יוסי במסגרת הפרשה. עם זאת, נקבע כי אולמרט קיבל שוחד של 60 אלף שקלים. אולמרט יתחיל לשאת את עונשו ב-15 בפברואר בבית הסוהר מעשיהו.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן