מועלם: זה לא נעים אבל לא נורא, תכף אשוב

חברת הכנסת היוצאת, שולי מועלם, נפרדה מהכנסת בפוסט בדף הפייסבוק שלה והכריזה "תכף אשוב"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 19/03/15 12:46 כח באדר התשעה

מועלם: זה לא נעים אבל לא נורא, תכף אשוב
דוברות, צילום: דוברות

ח"כ שולי מועלם הגיבה היום בדף הפייסבוק שלה עם היוודע באופן סופי שהיא מחוץ לרשימת הבית היהודי לכנסת ה-20. "לאחר שנספרו קולות החיילים ועם פרסום התוצאות נותרתי מחוץ לרשימת הנבחרים לכנסת. זה לא נעים אבל זה לא נורא", כתבה מועלם והוסיפה, "כשהחלטתי לצאת למסע הזה שנקרא פוליטיקה ועם בחירתי לחברת כנסת ידעתי ששעון החול התהפך, הזמן קצר והמלאכה מרובה. ומי יודע מתי שוב יגזרו עלינו ימי הבחירות".

היא כתבה שהיא ממש לא חושבת שעתה זה הזמן לסיכומים, "בלתי אפשרי לסכם כשעל שולחני מונחות הצעות חוק באמצע עבודה, פניות ציבור שיש לטפל בהם במסירות ותוכניות עבודה שנעצרו באמצע הדרך. רוצה לומר תיכף אשוב".

מועלם הוסיפה מאחד וכתבה כי "מערכת הבחירות שהתרגשה עלינו לא התאפיינה באהבת ישראל ולא במכנה המשותף הרחב של אחים כולנו. נזכרתי אמש בסיפור על שני האחים, האחד נשוי עם משפחה והשני רווק ושניהם התעוררו לילה לילה כדי להעביר אלומות שאספו במשך היום רק מדאגה של אח אחד לרעהו. עכשיו מששקטה הארץ עד לבחירות הבאות אולי כדאי שנלמד את המסר מהסיפור הזה או כמו שאמר רבי אלימלך מליזנסק: "אדרבה תן בליבנו שנראה כל אחד מעלת חברנו ולא חסרונם". בתקופה הקצרה בכנסת הצלחתי למצוא מכנה משותף וחברות אמיצה עם אחים חדשים שלא גדלו איתי באותה ערוגה בגוש עציון והם אפילו שותים אספרסו בתל אביב", כתבה מועלם.

"יש כאלו שחותמים את עשייתם הציבורית ואומרים עכשיו הגיע הזמן לעשות לביתי. אני יודעת שעוד לא תמו כל פלאייך עוד הזמר לא תם, אמשיך לעשות לביתי הבית היהודי ובכלל למען עם ישראל. בע"ה נעשה ונצליח", חתמה מועלם את פוסט הפרידה.