מוטי יוגב תוקף את הרצוג: "את בית ראש הממשלה אולי תוכל לראות מבחוץ"

יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג, אמר כי הדי- 9 של מוטי יוגב זה כלום לעומת הארטילריה של שרת המשפטים, והרגיז את חבר הכנסת בבית היהודי. יוגב בתגובה: "הגיע הזמן שתבין שאנו במדינה דמוקרטית ואתה הפסדת בבחירות"

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 04/04/16 16:42 כה באדר ב'

מוטי יוגב תוקף את הרצוג: "את בית ראש הממשלה אולי תוכל לראות מבחוץ"
פלאש 90, צילום: פלאש 90

"ידידי יצחק הרצוג, הגיע הזמן שתבין שאנו במדינה דמוקרטית ואתה הפסדת בבחירות וכפי הנראה את בית ראש הממשלה אולי תוכל לראות מבחוץ" כך אמר היום (ב') חבר הכנסת מוטי יוגב, בתגובה להתבטאות של יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג, על שרת המשפטים איילת שקד.

כזכור, שקד אמרה הבוקר בכנס לשכת עורכי הדין באילת, כי בג"ץ "מפעילים סמכות ללא אחריות",וכי סוגיית מתווה הגז אמורה להיות מוכרעת בבחירות ולא בבית המשפט העליון.

בתגובה לדבריה, אמר הרצוג כי שקד חצתה את הגבול בביקורת שלה, והזכיר ביטוי ישן של חבר הכנסת מוטי יוגב: "הדי-9 של מוטי יוגב זה כלום לעומת הארטילריה שהוציאה שקד נגד ביהמ"ש העליון. נאום התוכחה שלה נגד בג"צ הוא חרפה וחציית גבול. זה לירות ולשבור ולהרוס את הבית של כולנו".

יוגב, טען כי להרצוג אין טיעונים מספיק משכנעים נגד הביקורת של שקד: "הממשלה והכנסת הן הרשויות הנבחרות ומותר לשרת המשפטים ואף חובתה לבטא את ביקורתה כלפי האקטיביזם השיפוטי שפוגע בדמוקרטיה. השימוש שאתה חוזר ושונה שוב ושוב על דחפור שנאמר כמטאפורה מוכיח אולי יותר מכל שבעצם אין לך משהו משמעותי ומהותי לומר בויכוח זה. בדוק עצמך".

מוקדם יותר היום, אמרה חברת הכנסת שלי יחימוביץ' כי "השתלחותה של שקד בעליון היא אלימה ומסוכנת".