מוטי יוגב: יש עתיד פועלת בחוסר אחריות לאומית

חבר הכנסת מוטי יוגב מתייחס לבחירות בפתח ותוקף את יש עתיד. "עם ישראל לא זקוק לבחירות. יש פה חוסר אחריות של ´יש עתיד´ בפגיעה בביטחון ישראל, בקצבאות הילדים ובתכניות דיור לא יעילות"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 02/12/14 11:14 י בכסלו התשעה

מוטי יוגב: יש עתיד פועלת בחוסר אחריות לאומית
פלאש 90, צילום: פלאש 90

חבר הכנסת מוטי יוגב שובר שתיקה ביחס לפריימריז בבית היהודי ותוקף את מפלגת יש עתיד על כך שהיא דוחפת לבחירות. "לא חפצנו בבחירות הללו כי עם ישראל לא זקוק להם", הוא אומר. "יש פה חוסר אחריות של 'יש עתיד' בפגיעה בביטחון ישראל, בפגיעה בקצבאות הילדים ובתכניות דיור לא יעילות".

"הבית היהודי לאורך כל הדרך לקחה אחריות לאומית ונמשיך לקחת אחריות לאומית גם בהמשך. נרוץ קדימה לבית יהודי גדול מול השמאל, מתוך אחדות ומתוך אחריות לאומית. מבחינתי, הבחירות הם על זהות המדינה הזאת, על הביטחון החברתי, ועל ביטחון ישראל".

בבית היהודי נערכים בימים האחרונים לבחירות, כשאתמול הודיעו במפלגה על קיום בחירות לראשות המפלגה בעוד חודש, ב-י"ד טבת. ההערכה כרגע היא שהבחירות הכלליות לכנסת יתקיימו במרץ 2015, עוד כארבעה חודשים, אך הכל יכול להשתנות ברגע האחרון.

ביממה הקרובה יחליטו בליכוד האם להצביע בעד הצעת אי האמון שתגיש מחר האופוזיציה, ואם התשובה תהיה חיובית, מדינת ישראל תכנס לתקופת בחירות. המאבק המשמעותי ביותר מבחינת הבית היהודי יהיה כשיכריזו על פריימריז לרשימה לכנסת, ויבצעו מפקד לבית היהודי. על המקומות הריאלים בכנסת הבאה צפויים להתמודד לא מעט אישים חדשים.