מה היה קורה אילו לגלעד שליט הייתה כיפה?

נוער תנועת "ארץ ישראל שלנו" יצא בקמפיין נגד התגייסות התקשורת לשחרור גלעד שליט "בכל מחיר". מנכ"ל התנועה: רצינו לעורר את השאלות הנוקבות על התגייסות התקשורת

חדשות כיפה אורי פולק 30/10/11 14:42 ב בחשון התשעב

מה היה קורה אילו לגלעד שליט הייתה כיפה?
ארץ ישראל שלנו, צילום: ארץ ישראל שלנו

האם התקשורת הייתה מתגייסת למען שחרור גלעד שליט, לו היה ציוני-דתי? זו השאלה העומדת במרכזו של קמפיין אותו החלה היום (א') תנועת הנוער של "ארץ ישראל שלנו", המציג את תמונתו של גלעד שליט, החייל ששב לישראל לאחר חמש וחצי שנים בשבי החמאס - כשכיפה לראשו.

בתנועה מסבירים כי הקמפיין נועד לתקוף את ההתגייסות הנרחבת של התקשורת ואנשי יחסי הציבור, שהובילו את מסע שחרורם של אלף המחבלים כחלק מ"עסקת שליט", כמעט ללא שאלות סביב מחיר העסקה.

הקמפיין יצא לדרכו היום, לאור חידוש הירי מרצועת עזה ונוכח מה שמגדירים בתנועה כ""התגברות מעשי הטרור של החמאס ורוח הגבית שקיבל הטרור בעקבות שחרור אלף המחבלים של החמאס". במודעה שפרסמה התנועה ותחת תמונתו של "שליט הדתי" מופיע כיתוב המתייחס לגופי התקשורת: "עם יד על הלב אם היה לבחור הזה כיפה על הראש הייתם גם מתגייסים? אם היה מדובר בספרדי מעיירות הפיתוח גם הייתם נרתמים? הסכמתם להפקיר מדינה שלימה לחסדי החמאס רק בגלל שהוא משתייך לאליטה הלבנה של השמאל?".

שי גפן, מנכ"ל "ארץ ישראל שלנו", "לאחר השחרור והשמחה בשחרור החייל גלעד שליט, רצינו לעורר את השאלות הנוקבות על ההתגייסות החמורה של התקשורת שלא נתנה להביע דעה אחרת, וכפתה שחרור אלף מחבלים רוצחים ומסוכנים". גפן מציין כי "את תוצאות השחרור רואים היום במתקפה על דרום המדינה, זאת בנוסף לכך שהתקשורת פגעה במשפחות השכול ובמערכת הביטחון העושה ימים כלילות שאזרחי ישראל לא יתפוצצו באוטובוסים".