מהפכה נשית או עלה תאנה?

יעל משינסקי-ירמיהו החלה את תפקידה כמנהלת פניות הציבור של בתי הדין הרבניים, שם מקווים כי מינויה "יעניק לציבור הנשים הפונות לבית הדין את התחושה כי הוא מטופל כראוי"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 05/06/13 10:36 כז בסיון התשעג

מהפכה נשית או עלה תאנה?

בנובמבר האחרון הוציאה הנהלת בתי הדין הרבניים מכרז למשרת מנהל פניות ציבור בהנהלת ובבתי הדין הרבניים, כשעשרות התמודדו על המשרה. יעל משינסקי-ירמיהו נתבשרה כי זכתה במכרז, והחלה את תפקידה ביום ראשון האחרון.

משינסקי ירמיהו (31) ממודיעין, בוגרת אוניברסיטת אריאל והמכללה למנהל, שימשה בתפקידה האחרון כאחראית תחום שירות לקוחות במחלקת שרשרת ואספקה בחברת טבע. ביום ראשון האחרון נכנסה לתפקידה החדש כמנהלת פניות הציבור בהנהלת בתי הדין הרבניים, לאחר שהחליפה את זלמן קויטנר שפרש לגמלאות.

במסגרת מנהלת פניות הציבור תהיה משינסקי ירמיהו אחראית על תחום ארגון ושיטות, שיפור שיטות ותהליכי עבודה, החדרת נושא פריון העבודה מדידת תפוקות ואיכות העבודה בהנהלה ובבתי הדין. ביצוע סקרי שירות. כמו כן, ריכוז הכנת תוכנית עבודה שנתית בהנהלה ובבתי הדין ושילוב התוכנית בשיטות התמרוץ והתגמול.

סמנכ"ל בתי הדין הרבניים, שמואל יוסף, אומר כי ”אנו מברכים את יעל על כניסתה לתפקיד מנהלת פניות הציבור בהנהלת בתי הדין הרבניים. בטוחני כי יעל תבצע את תפקידה על הצד הטוב ביותר. עלינו להמשיך ולתת מענה מקצועי וראוי בסוגיות הרגישות המגיעות לפתחו של בית הדין, אנו סבורים כי מנוייה של יעל יעניק לציבור הנשים הפונות לבית הדין את התחושה כי הוא מטופל כראוי“.